lørdag, mai 19, 2007



Så sitter eg her skjelvande av angst, og venter på å bli henta av mine "beste venner". Utdrikkingslaget mitt er i dag, og eg måtte vere klar til klokka tolv. Eg er ikkje så redd altså, men litt spent er eg jo:)

Det er berre så synd at me har eit aldeles, forferdeleg, grusomt ver i dag. Det blese så huset ristar og regnar trollkjerringar,men,men. Nå måtte Bent ut å redde blomepotter og stolar på terrassen, det fauk vegg i mellom. Hjelpe meg.

Han stakkar, skal også ha utdrikkingslag i dag, og med dei kompisane han har så......Eg seier ikkje meir.

Så om dåke ikkje høyrer fra meg dei første dagane så veit dåke grunnen,men referat vil komme:)

Ha ein fin lørdag alle saman:o)

6 kommentarer:

Stina sa...

Ha en bra dag du med, vännen! Kram Stina

9na sa...

Lykke til! :o)

JULIEK sa...

Spennende. Lykke til, blir artig å høre koss dagen ble : )

Anonym sa...

Lykke til ja... regner med at du rapporterer her, gleder meg til å lese ja :)))) hi hi hi

åsemor sa...

Oiiii, så spennende , håper du hadde en fin dag :)

Reidun May sa...

spanande! Håper utdrikningslaget ble fint, været til tross.