fredag, juli 13, 2007

Eg er blitt utfordra til å svare på denne av Catta, og sånn blei det....

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jordbær med vaniljesaus.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då begynte eg på jobb..
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg slutten på "Little miss sunshine":o)
Vad har du druckit idag? Vatn, kaffi, iskaffi,Tab-xtra og appelsinjuice.
Vad var det senaste du åt? Sørlandschips og smågodt (til dvd`n me såg).
Vad var det senaste du köpte? Ei tallerkenhylle på Fretex til 125 kr,Jippi:o).
Vad är det för färg på din ytterdörr? Kvit.
Vad är det för väder hos dig nu? Kveld, men sola var her før i dag:o)
Godaste glassmak? Italiensk sjokoladeis med kirsebær.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, etter eit par augnekast.....
Sover du tungt? Nopp...
Trivs du med ditt jobb? Ja, så langt. Det er sommarjobb.
Favoritklädsel? Jeans og T-skjorte.
Favoritlåt just nu? Den nyaste sangen til Saybia, men eg huske ikkje tittelen.
Vad ser du om du tittar till höger? Malin som skriver på Tobias (Mack`n hennas)
Vad ska du göra härnäst? Kikke litt rundt på andre sine bloggar, og så legge meg.
Höger el vänsterhänt? Høgre.
Humör just nu? Glad inni meg.
Favoritgodis? Sjokolade:o):o)
Kläder just nu? Utslitt jeans, svart singlet, svart cardigan, og raude tøfler.....
Sommarplaner? Kose meg med familien.
Spelar du något instrument? Har spelt kornett for lenge, lenge siden i skulekorpset.
Morgon eller nattmänniska? Begge deler, vil ha med meg alt i begge endar.
Är du kittlig? Nei.
Snarkar du? Ikkje tale om....
Äckligaste insekten? Edderkopp med lange hårete bein.
Stökigt el välstädat? Tja, er vel litt begge deler, men likar best å ha det sånn nåke lunde ryddig.
Längtar du mest efter nu? At min kjære skal komme heim:o)

Eg utfordrar Malin, Elin (Prinsessa) og Sol, til å svare på dette, men berre om dåke har lyst:o)

1 kommentar:

Sol sa...

Hallo! jeg skal ta utfordingen når jeg har kommet hjem igjen fra ferie Hlde ;-}
Reiseklem.