tirsdag, april 10, 2007

Smykker og litt til...

Eg er veldig glad i perler og i å lage smykker, men det på bildet har eg ikkje laga. Det er eit emaljesmykke som eg har arva etter mamma mi. Eg har ikkje brukt det så mykje fordi eg var så ung da eg fekk det, og eg følte det var eit litt "voksent" smykke. Nå er eg så pass gammal at eg kan bruke det, he he:) Eg må få meg ein 50-tals kjole som passar til stilen.

I dag har eg laga smykker og armband til eg fekk vondt i ryggen...
Her er eit lite utval av det eg laga i dag:)


Herre/gutte smykker, med røffe perler på lintråd.


Langt smykke med treperler knyta på dobbel lintråd.



Langt kjede med kvite og blanke perler.



Langt kjede i blått og brunt, med låsen framme.



Armband i mange glade og friske fargar.





Eg skal lage bordkort til bryllupet vårt, og her er første prøve...
Dette kan nok brukast, men eg skal få tak i tjukkare metalltråd/streng. Eg har lyst å lage hjerteform, og denne strengen var for tynn til å forme skikkeleg.






2 kommentarer:

Line sa...

Så koselig blogg du har :) Kjempefine smykker du har laget !
Ha en fin kveld
Hilsen Line

@afjo72 sa...

Så fint emaljesmykket er! Greitt når man blir så voksen at man kan bruke gavene man får... *fnis*

Masse flott du har laget! :o)