søndag, april 08, 2007

Påskeoppdatering

Det har vore lite blogging med meg desse påskedagane, men eg har kikka innom på andre sine om eg ikkje har skrevet noko.
Her er bilde av Akela, hunden til søster til min kjære. Dette er på langfredag der me var på fjelltur. Turen gjekk opp til Långåsdalshytta, ein tur på vel 3 timar opp og ned. Fin tur, men det var litt kaldt, og det snøa tilogmed....


Her er Rasmus pusen vår, og eg har sådd kattegras til han. Dette likar han faktisk veldig godt.


I går kveld hadde me mine tre søsken med sine bedre halvdeler på middag, sjølvsagt lammelår, siden det er påske. Me fekk påskeegg av søster min, fint, ikkje sant:)


I dag har me (eller Malin) laga invitasjonane til bryllupet vårt i sommar. Nokre av dei har me fått levert i kveld, nokre skal leverast i veka, og resten skal sendast i posten. Det vert mellom 80 og 90 gjester, så det vert spannande. Me gler oss veldig:)
Det er mykje som skal gjerast i tida framover, men det meste er i rute. Eg er litt usikker på korleis eg skal pynte bordet, så om nokon har idear eller tips om korleis eg kan gjere det så vert eg glad:)



1 kommentar:

JULIEK sa...

He he så søt Rasmus pusen var ved kattegresset. Katter liker jo dette så godt.

Så koselig at dere skal gifte dere til sommeren da. Vi giftet oss for to år siden. Det var så koselig så. Vi hadde ca 80 gjester.

Jeg lot lime fargen gå igjen i bord pynten. Det ble veldig friskt. Hadde hvite duker og limefarget lys, og lime farget program + servietter. Så pyntet vi med glassskåler fylt med roser fra hagen og tråder fra jordbærplantene i hagen. Ville gjerne ha planter fra hagen med i pynten. Gjorde det veldig enkelt, men det ble veldig så fint. Lagde og en liten eske til hver med sjokolade i, dette pyntet veldig opp + var veldig populært.