onsdag, januar 10, 2007

Tilbake i Notodden

Så var ferien over for denne gang, og eg er tilbake på skulen. Det er kjekt å vere tilbake,men det var vidunderleg å vere heime i ein månad.......Yesss det er kjekt å vere student,særleg når det kjem til feriane,og om 6 veker er det vinterferie,og så er det påskeferie,og i mai er det masse raude dagar, og sååå er det sommarferie:) Men nok om det, her er det litt kaldt,kanskje minus, og klart ver, for ein gongs skuld. Det har vore så masse tåke i haust/vinter,og det er berre grått.


Eg las på bloggen til Liv Kjersti at kven som ville kunne ta utfordringa om 6 rare ting om seg sjølv, så då gjere eg det.

*6 rare ting om meg sjølv*

1: Eg må alltid koste av lakenet med handa før eg legg meg om kvelden.

2: Eg ler ofte av ting som ingen andre ler av...

3: Eg samlar på pinnar og stein.

4: Eg hater å få hår på hendene når eg vaskar,og ja eg kunne brukt hanskar,men eg kan ikkje fordra det heller.

5: Eg grøssar på ryggen når eg kjører inn i tunnelar.

6: Eg har ein svakhet for sko,og særleg dei med høge hælar, fem av para er så høge at eg klarer ikkje gå med dei. ( har sikkert 25 par sko)

Eg utfordrar Malin til å skrive om sine rare ting:)

Ingen kommentarer: