torsdag, januar 04, 2007

snart helg:)

Så var jula over for denne gang, og i dag tok eg vekk mesteparten av pynten. Denne Isolde nissen har eg hatt i mange år,nærmer seg snart 20 år, trur eg. Eg synest han er så flott,og det er så nydeleg arbeid som er gjort på han,fra innerst til ytterst. Eg kjøpte han av ei dame i Tysvær på ei julemesse for 800 kr, dengang syntes eg det var mykje penger,men eg hadde så lyst på han,og har ikkje angra på det kjøpet.



Denne veska sydde eg til meg sjølv før jul.Eg trong ei ny veske som ikkje var så stor,og siden eg har sydd så mange vesker til andre var det kjekt å sy noko til meg sjølv. Veska er sydd av lin og bali stoff, og er quilta med silketråd. Biletet er printa ut på overføringspapir og strøket på stoff.


Denne er eg ikkje heilt ferdig med,den skal få litt pynt på seg,enten perler eller knappar,og hank/skulder reim. Låsen kjøpte eg hos Desiree,har vore på jakt etter slik lenge,og endeleg fant eg. Det var litt putle å sy den på, men det gjekk med litt tålmod.


Er litt kry av amaryllisen min,eg er like fasinert når det kjem slike flotte blomar utav ein knopp. Det er ein knopp til heilt nede,så denne håpar eg å ha glede av lenge.

Ingen kommentarer: