mandag, oktober 03, 2011

Putekrig

Eg har endeleg fått både tid og lyst til å sy puter igjen.
Engleputa er sydd av ein utrangert duk, blonder og knappar.
*
Denne er for dei som er glad i sukkertøyfargar.
*
Rokokkodama med paraply får pryde denne puta.
Pynta med heklebrikke og blonde.
*
Badedame som saman med del av ein klokkestreng,
70-tals stoff og små heklebrikker som eg vann inne hjå Unni Strand
er blitt ei retroinspirert pute.
*
Som de ser så likar eg så mykje,
så kanskje RomantiskRetro er mi greie.

8 kommentarer:

Vingesus og Julebrus sa...

Så flink du er!
Disse var fargerike og artige!!

Ha en fin kveld! : )

Maret sa...

Stilig...
Rokokkodama er min favoritt.

Mailinn`s interiørblogg sa...

woow så utrolig mye fint du lager;) putene var sååå fine=) legger meg til som følger på bloggen din så jeg kan komme tilbake og lese enda mere;) ha en fin dag.. klem ifra meg=)

Alba Linea sa...

oh love the first one very much! best wishes and a happy day! di
;0)

heidimona sa...

Artig!

Kjenenr igjen moen av motivene som er brodert fra jeg var liten. Stilig hvordan de får et nytt liv når du setter sammen dine nye puter. Blir motivert til å se på det jeg selv har tatt vare på. Kanskje kan det settes sammen til noe nytt og nostalgisk på samme tid.
Ønsker deg en fin høst med mye kreativt kosearbeid.

Hilsen Heidimona.

Kjellfridsblogg sa...

Så flott! Tror jeg må se hva jeg har gjemt (og glemt) i skapene mine!

Beate sa...

Hei!
Så stilige puter!
Liker di glade farger!
Ha en super go søndag.klæm fra Beate

Alicia sa...

PRECIOSO EL ANGELITO...COMO ES IMPRIMIDO FOTO?????
ES MUY LINDP.
SALUDITOS