onsdag, november 03, 2010

Jul i butikken...

...er det ikkje blitt heilt enda,
men på søndag skal eg bruke dagen til å få fram julepynt
og snu litt om inne i butikklokalet.
***
Eg lagar litt av pynten sjølv,
og i dag vart det nostalgisk pynta kremmerhus.
***
Kremmerhusa er i papp,
og så kler eg dei med papir,
limar på eit nostalgisk bilete
og blonder, perler, kors hjerter.mm.
Det er koseleg å ha litt forskjellig julepynt i butikken,
både handlaga og innkjøpt.
Det ser ut som kundane likar dette ivertfall.
***
Ein enkel og grei måte å pynte lys på er
å bruke eit overføringsmerke.
Eg har fleire forskjellige englar, madonna,
adventstall og julebilete.
Desse kostar fra 15 kr og oppover.
****
Eg har mange forskjellige adventstall,
og desse fra Chic Antique i glass, er nydelege.
***
Ugler er koselege heile året,
men denne som kan hengast på juleteet,
er spesielt søt, synes eg.
***
Eg gler meg til å kunne pynte til jul i butikken,
men ventar ei stund til eg byrjar med det heime.
***
Ha ei fine dag du som kikkar innom





6 kommentarer:

Sologbolig sa...

Så koselig at du også lagar julepynt som du sel i butikken din. Flotte kremmerhus og lys. Ha ein fin kveld. Klem.

Min stil sa...

Så lekkert. Kos deg med julepynting du.
Klæmmer Susanne

FO - 2 sa...

Veldig fine kremmerhus og annen julepynt. Kos deg videre med planleggingen og dine ulike kreative sysler. Må kikke innom nettbutikken din også, mens jeg er her inne.
Det er en stund siden sist nå.
Det er alltid en glede det.

Fortsatt god kveld, Hilde.
Klem.

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så stemningsfullt og fint... skulle så gjerne ha vært i butikken din ser jeg ..masse fint.. likte veldig godt kremmerhusene dine 0))

klemme r

Klaffen sa...

Naaaaah så herlig! Flinkeste deg vettu! Siste bilde var fantastisk.. og ugla var bare hel skjønn. Ja klart folk liker hjemmelaget, og med dine egenskaper blir det jo helt max.

Ønsker deg en superfin torsdag. klem

Patina-H sa...

Hei, no var det ei stund sidan eg hadde vore innom her, dagane flyg avgårde ;) Masse fint du både lagar og har kjøpt til butikken. Me er også litt igang med pynting i butikken, alltid like kjekt med førjulstid :)
Lykke til og god helg !!!