fredag, september 24, 2010

Helga er her....

....igjen.
***Sist helg var eg og min kjære i Bremen saman med 3 vennepar,
og nå er det jammen meg helg igjen.
***
Bilete over viser eitt av dei flotte veggorda
eg har fått inn på Frøken Fryd.
Eg har 15 forskjellige fine ord til soverom, kjøkken
gang eller stove.
***
Kjempeflott rustikk hjarta med 10 små knaggar
til å henge kort, smykker, mm på.
***
Supersøte boksar fra Greengate.
Småkakene har nok lyst til å bu oppi her,
eller kanskje sysakene skal få plassen sin der.
Boksar kan me aldri få nok av, eller???
***
Den øverste lattekoppen er ny i haust.
Lyseblå Millie.
Akk så søt,
og passar så godt saman
med resten.
***
Nydeleg kjoletunika fra Bloomingville
i ein flott lyngfarge.
Denne er romsleg og god,
og er også fin med eit belte i livet.
***
Nye varer kjem nesten kvar dag til min vesle butikk.
Kjempekjekt å pakke ut nye ting.
***
Nå skal me snart sette oss i bilen og kjøre til fjells.
Helga ser ut til å bli fin,
og eg likar fjellet best utan snø.....
***
GOD HELG





3 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Så mye fint! Og bokser får man aldri nok av. Greengate har utrolig mange skjønne! Lekker tunika!

Ønsker deg en riktig god helg! Kos deg på fjellet!

Klem

9na sa...

Så fine ting! Tunikaen ser kjempefin ut. Og du er flink til å plukke ut tng til butikken din!

Smykkas sa...

Utrolig hvor mye fint du har.

Bokser er noe det florerer av her i huset også, men det er ikke kaker som får bo der. Det er vel ingen overraskelse at her i heimen er det snakk om oppbevaring av perler.

Klem