onsdag, desember 09, 2009

8. & 9. luke

slår eg også i saman.
Som de ser så har eg selskap når eg
sitter og kikkar rundt i Blogglandia.
Fridapusen er med der det skjer,
og særleg der det kan vere noko som rører på seg.
Ei datamus, ein ledning eller fingrar over tastaturet...
og vert ho lei så tek ho seg ein liten kvil bak skjermen.
Der er det akkurat plass til ein liten pusekatt
*
Lys, masse lys må eg ha nå når det er mørkt
når eg kjem heim fra jobb.
Adventstaken står i kjøkenglaset,
og på bordet står eit brett med mange telysestakar.
*
"Det er bedre å tenne et lys,
enn å forbanne mørket"
*
Ha ein fin dag du som kikkar innom.

7 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Veldig koselig med den adventskalenderen din! Følger med:-)

Og skjønn liten pus du har.

Ha en fin dag!

Klem

Tina sa...

Så koselig med pusen som følger med da! Fin førjulstid! Klæm Tina

9na sa...

Herlig liten Fridapus. Det er ikke noe som er så koselig som å ha en liten pus på rbeidsbordet sitt, men de kan jo være litt i veien også da...

Mitt hvite hus sa...

Nydelig Frida pusen er... herlig at hun liker å være med der det skjer...

Ja lys må vi ha...massevis også...

Ønsker deg en fin kveld...

Klem Kerstin

Christine Louise sa...

Så koselige bilder. Nydelig pus :)

Klem fra meg..

Janne i Fagerlia sa...

Høres ut til at du koser deg når du kommer hjem fra jobb. Levende lys skaper bestandig hygge og lunhet.

Hilde Heimdal sa...

Tuuuusen takk :)

Ja er vel sånn ....noen bare må få ut frustrasjonen sin kansje :/

Du kjenner vel til det :)