torsdag, desember 03, 2009

3. luke

I dag kjem litt bilete fra butikken min Frøken Fryd.
Eg har flytta litt om på tinga og pynta litt i førjulstida.
*
Den gamle døra er så fin til å henge saker og ting på,
og er passe rustikk bakgrunn til lin, englar,
lerkegreiner i kremmarhus og lysestakar
i duse jordfargar.
*
Snur me oss litt rundt så vert det nokre
sterkare fargeinnslag.
Gjenbruksputer, Greengate og lys,
og så har me litt raud julestemning.
*
På ein annan vegg er det dei søte pastellane som rår
i store og små maleri.
*
I dag er det den store sy-pute-bestillings-dagen.
Eg må ivertfall begynne om eg skal bli ferdig
med alle putene til jul, uten at det skal bli for mykje stress.
Stress er eit ord som eg ikkje likar,
og prøver å halde meg unna det både i tale og daglegliv.
Ikkje alltid lika lett, men...
*
Fin førjulsdag til deg som kikkar innom.
*klemtildeg*


7 kommentarer:

Christine Louise sa...

Vakkert.. Kjempe fin butikk du har :) Heldige deg..

Klem fra meg..

pensjonat frua sa...

Nydelig frøken fryd bilder!
Drømmmer om butikk selv....

Mitt hvite hus sa...

så nydelig butikk du har.. så masse fint og liker at du har litt i forskjellige stiler.

Ønsker deg en fin kveld..

Klem Kerstin

Barbros lille atelier sa...

For en lekker butikk du har, Hilde! Skulle gjerne vært en tur der...

Klem

Grip dagen sa...

Her var det mange mulige julegaver å kjøpe!
Kos deg med julestemning i butikken og ha den fin "Sy-pute-bestillings-dag"...

Mange hilsner Marit

No.15 sa...

Nydelige bilder fra butikken din. Så veldig koselig ut. :)

Stress er ikke bra nei, det vil vi ikke ha noe av.

klemklem

Lise

Tante Mimmi sa...

Her må eg jo innom ein dag! det ser eg! ;)
God helg! Ingen putekrig!