onsdag, oktober 21, 2009

Vil du helse på Frida???

I går flytta denne søte frøkna inn hjå oss.
Ho er 11 veker gamal og er ei lita
tigerstripete og spretten jente.
***
Det var spanande å sjå korleis ho
ville gå saman med Rasmuspus og Tinnihund,
og det gjekk ganske greit.
Rasmus freste til henne og ho freste til Tinni.
Så då er rangeringa klar.
Me kjøpte henne av dyrlege me går til,
og skal tilbake om 4 veker for revaksinering.
Då skal Rasmus vere med også, og få ny vaksinering.
Han skulle vere med i går kveld,
men det passa han ikkje, og stakk ut...
***
Ha ein fin dag du som kikkar innom.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Å så herlig liten pus. Blir helt dårlig jeg når jeg ser kattunger. Men tror det får holde med de to kattene vi allerede har:)
Ha en flott dag.
Klem Elin!

h.espe sa...

Åhhhhhhhhhhhh, så skjønn liten pusekatt!!! Jeg bare elsker disse små nøstene, og hadde jeg bodd landlig til, skulle jeg også hatt en sånn liten skjønning!!

Ha en herlig dag videre!

Klem

Christine Louise sa...

Nydelig liten pus :) Heldige deg :)

Klem fra meg..

Barbros lille atelier sa...

Så søt! Ble helt forelsket!

Tusen takk for skjønn hilsen på bloggen min! Ble veldig glad for det! Bloggen din er nydelig!

Håper du kommer til å sy flere kjoler...

Magdalena sa...

herlig lita gullbolle...
så henne på faceb.
vi skal gi bort siste pusekatten vår på fredag,- iiik.... kommer til å savne henne såååå...

klem til deg¨¨¨¨

Malin sa...

"Det passa han ikkje, så han sprang ut" Ka, e han bjunnt å åpna dører og nå? ;-)

Hu va heilt nydlige!!! Eg glede meg te å hilsa på :-)

Berit T sa...

ÅÅÅ så herlig, gratulerer med lille frøkna.
Skal si familien øker, jevnt og trutt :o) og helt uten at jeg har visst noe om dette på førehand.

Gleder meg å hilse på denne sjønne også.

Unknown sa...

Nydelig liten pusekatt! Skulle gjerne hatt katt, men reise altfor mye.

Sol sa...

Å, så nydelig hun er den lille makrellstripede frøkenen ;-} jeg er helt solgt når det gjelder slike små....Kos dere masse med henne! Så fint at hun går godt sammen med de andre dyra dine. Klemmer.

Vibekes lille ullne sa...

Så nydelig pus! Nå blir det liv i heimen tenker jeg! :)

MissMette sa...

Å...såååå nydelig. Jeg elsker pusekatter. Skulle ønske jeg hadde både en og to.. Men får kose meg med å se på bildene. Utrolig søt.
Ha en riktig fin kveld
Klem fra Mette

Kjersti M sa...

For en nydelig pus, skjønner godt at hun ble med dere hjem :-) Spennende med dyr som skal trives sammen, det er ikke alltid det går helt greit.

Mitt hvite hus sa...

Åååå så skjønn liten puse du har fått deg... her har vi gamle Simba så det blir nok ingen ny pus på oss på en stund...

Klem Kerstin

9na sa...

Gratulerer! Det er bare fantastisk å få en ny kattunge...

Hanne sa...

Så nydelige :D
Sko veldig, veldig gjerne hatt en liden sånnein.. *smelte*

Bra at krigingå om rang gjekk så fort øve!

Just a Little Vintage sa...

Nommen....Skjønne pusen!
TUSEN TAKK for pakken som kom i posten=)!!! Jeg ble helt målløs av alt det fine som var oppi!!

Ønsker deg en kjempe fin lørdagskveld=)!

Klemmer!