onsdag, mai 06, 2009

Harmoni

på kjøkkenbenken står ein trekasse med bestikk
 som kjem fra barndomsheimen min.
sølvfarga og blankt med fint mønster.
dette vart kun brukt til "best" når eg var liten.
*
knivar med kvite skaft.
lurer på om dette eigentleg er fruktknivar,
men heime vart dette brukt til middagsbestikk.
*
søte teskjeer har også fått plass i kassen.
bestikk og kasse står til pynt, 
men er også i bruk.
eg likar å bruke tinga eg omgir meg med.
*
egga står klare på kjøkkenbenken i ei korg av streng.
fine til pynt samstundes.
*
nye kvite knottar med sølv.
må berre finne ein kommode å ha dei i.
desse finn du også her.
*
blonder og blondedukar som eg fann på loppemarked sist helg.
det er så kjekt å finne slike fine ting,
og når eg fekk vaska og strøket dei
 så vart dei fine som nye.
*
ei søt eldre dame kom innom butikken 
og lurte på om eg kunne bruke desse dukane. 
dei var litt i stykker, 
men om eg kunne bruke dei til noko 
så slapp ho og kaste dei.
klart eg kunne bruke dei, 
og eg  vart kjempeglad for at det finns så snille mennesker.
*
fine blomen på ei grein som eg plukka med meg ein dag ute på tur.
eg veit ikkje kva det er, men fine blomar var det ivertfall.
*
kvitt ilag med grått og sølv
 er harmoniske fargar som gir ro i sjela.
*










5 kommentarer:

Magdalena sa...

ååååhhhhdåååån så vakre bilder....
sølv og gamle blonder og fruktblomst, kan det bli mer nostalgisk...???

god maiklem~~~' ''

Crinoline sa...

Hei Hilde.Dette var nydelig.Så heldig du var som fikk de vakre dukene.Jeg har også gammelt sølv fremme i en gammel bestikk eske.Grubler litt på om jeg skal male den hvit.Ønsker deg en fin uke.

Magdalena sa...

heia...
vet du, eg pleier være med min søster på solgry 1. mai, men det passet ikke for meg iår,- ho var der,- kjøpte bla et gammelt vaskebord på auksjonen,- slikt de hadde vaske stellet på i gamledager...
pleier være trivelig der,- men ho sa prisene var skrudd opp i år.
klem til deg'**

Tiril sa...

Så flotte bilder, sølv og helst litt gammelt er eg svak for.
Ser jeg har noen kakegaffler i det ene mønsteret du viser. Tror jeg må finne frem mitt og, koseligere å ha det fremme enn om det ligger i en skuff.

Sissel sa...

Det er ikke fruktkniver - det var slik for mange sølvmønstre, at knivene bare hadde hvite benskaft. :) NYDELIG!