torsdag, januar 22, 2009

Se min kjole...

...den er søt og rosa.
*
Prinsessekjole til ei lita jente.
Her har eg brukt rosa fleece,
og hekla med brun alpakka rundt kantane.
På brystet er det applikert eit hjarta
med ei rosa prinsessekrune inni,
eit lite hjarta på bakstykket,
og engleknapp bak i halsen.
Kan passe til ei jente på 2-3 år.
(Malin du må berre begynne,
nå er kjolane klar)
*
Kjole i brun chenille med lys turkis hekla kanter,
og applikert hjerte på framstykket med engleknapp.
Eit lite hjerte er applikert på bak i nakken også.
Damestr 38-40
*
I dag er eg glad eg kan vere inne,
for hjelpe meg, så det bles ute.
"Det blåser stikker og strå",
er det noko som heiter,
men eg trur det er meir
trer og tømmerstokkar
det bles her i dag.
Brrr.
*

27 kommentarer:

Unknown sa...

ååå, lekre kjoler.
selger du?
ha en flott dag

organic-lizzi sa...

Du så nydelig!!
Jeg er str.38:-)))..hvertfall ikke større..Kan du ikke melde meg hvis det går an å kjøpe den?
Fortsatt riktig deilig dag & Stooor klem fra Randi

Maliva`s verden sa...

Wow,så lekker...Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag:O)
Klem fra Maliva

Huset på toppen sa...

Å,åå nydelig kjoler med hjerter og krone:) Du er flink!
Ha en fin torsdag!
Klem Linda

Magdalena sa...

åååhhh så nydeligt!!

fått betalingen??

h.espe sa...

Åh, men Hilde, den brune kjolen har jo "navnet mitt skrevet på seg" - den roper jo omtrent på meg - sååå nydelig!!! Ja, jeg har sagt det før altså - butikken din skulle vært nærmere meg!! Hvor mye tar du for dette "vidunderet" da???

Ha en finfin dag videre!

Klemmer fra meg :o)

Anonym sa...

Kjempelekre kjoler!
Så flink du er!
Linda

Anonym sa...

Kjempelekre kjoler!
Så flink du er!
Linda

Anne-Berit sa...

Så søte kjoler du lager.Kjempeflink er du!

9na sa...

Jeg vil gjerne kjøpe den brune i str 38-40? (ninakise@hotmail.com)(har bursdag i morgen, teller det???)

Malin sa...

Eg føle ikkje presset;-)

Men viss du vil sy kjole te barnebarn, så kan du jo prøva deg på ein kattakjole;-)

Den brune va knall fine!!
Frøken Fryd kjolen.

micano sa...

Nydelige kjoler!!
Skulle hatt ei lita jente å sy til! :-)

Anne sa...

Så fine kjoler du har sydd:) Ha en fin kveld:)

Hulda sa...

Virkelig nydelige kjoler, både til liten og stor dame. :) Flotte detaljer på de.

[morgrethe] sa...

Nydelig Hilde!

Hva du rekker?

Mulig du ikke har tre barn i værste hente/bringe-alderen?
*smil*

Du er bare kjempeflink!

SNILLPIKE♥ sa...

Utrolig flotte kjoler du har laget. Har bestilt bøkene som du hadde kjøpt, så nå venter jeg spent på å få de.
Ønsker deg og dine en koselig helg. Klem fra Ann Helen

BøeFjeldberg sa...

Så utolig nydelige kjoler. ER det til salgs også? Vakkert!

Ønsker deg en fantastisk god helg!
Smil fra MIriam

Unknown sa...

De var nydelige! Den i str 38 kunne passet meg også...itilegg til alle de andre begeistrede damene her...men hvor mye tar du? og du kunne trygt masseprodusert og lagt ut alle for salg, og solg alle på et blunk! Tar du imot bestillinger feks?

Sol sa...

Hei Hilde. Så fine kjoler...Det er moro å sy barneklær. Jeg sydde en del til begge barna mine når de var små. Jeg så gjennom klærne her for litt siden, og jammen var det mye fint. Egentlig synd at de ligger bortgjemt i en eske på loftet. Noen av kjolene som jeg sydde og strikket til datteren henger framme på rommet hennes ;-} God helg Hildemor. Klem.

h.espe sa...

Da mååå jeg følge med du... Kjolen var jo bare sååå nydelig, og akkurat meg! Bare litt vanskelig å kjøpe uten å prøve, men det er kanskje mulighet for ev retur/bytte om en kjole ikke skulle passe?? Hi, hi - er jo ikke alltid like lett å finne noe som matcher kroppen da.. :o)

Ønsker deg en strålende og kreativ helg min venn - kooos deg!

Stor klem fra Hildegunn

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige kjoler. tenk å hatt ei lita jente som jeg kunne pyntet med den fine kjolen.

Klemmer Kerstin

Marias skriblerier sa...

Oi, så flotte kjoler! Flink du! :D

FO - 2 sa...

Utrolig skjønne. :)
VELDIG, VELDIG FINE!!! :)))

Ønsker deg en dilig lørdag, Hilde. :)
Klem.

Silkeline sa...

Åh, gu`så nyyyydelig kjole du har sydd Hilde!!!! Så lekkert det var med brunt og turkis. Jeg har akkurat sydd meg en liknende i rødt og turkis, men den ble litt vel fargerik for meg egentlig....liker best litt mer dempede farger, og bruker sjelden rødt. det var de fargene stoffbutikken hadde i chenillestoff, så da måtte jeg jo bare nøye meg med det. Du, kan jeg spørre deg om du har heklet kantene rett på stoffet, eller har du sydd heklekanten på etterpå? Har så lyst på heklekant på min, men lurte litt på hvordan jeg skulle få det til.

Jeg viser bilde av bokstavene jeg kjøpte av deg på dagens innlegg.....er superfornøyd skal du vite:))

Ha en fin helg, og kos deg inne i vinterværet.

Knapper Alpakka sa...

Lekkert og den lille detaljen med alpakka rundt kantene var toppen på kaka :-)

Maret sa...

Så mykje kreativt sidan sist eg var innom...

Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Hei
Så flotte kjoler :) Flink du er.
Ingen som har lik.
Fortsatt fin søndag.
klem