onsdag, desember 31, 2008

Godt Nytt År

Årets siste dag er alltid litt vemodig.
Eit år som aldri kjem igjen med sine gleder og sorger,
opp- og nedturar, latter og tårer.
Foran oss ligg eit nytt og ubrukt år,
med alle sine mogelegheiter.
Anne Cath. Vestly skildra nyttår så treffande
i ei av "Lillebror og Knerten" bøkene.
Året som er forbi er ein gamal mann
som er trett av dage,og skal døy,
medan nyåret kjem som ein nyfødd baby.
Det er fint skildra, og slik ser eg på nyttår.
*
Takk alle koselege og kjekke bloggvenner
for at de finnes der ute.
Det hadde ikkje vore lika kjekt å blogge uten dåke.
Godt Nytt År alle saman.
***
Stor varm nyårsklem til deg fra meg.



27 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nydelig Hilde=)

Å takk i lige måde=)
Ønsker deg en herlig nyttårsfeiringO=)
Godt Nytt År=)
Klem

FO - 2 sa...

Takk, det samme til deg.
Ønsker deg en hyggelig kveld og ett riktig GODT NYTT ÅR! :)))

Magdalena sa...

ønsker deg og dine et år fyllt med glede...
stor klem, magny**

Sol sa...

Stor og varm nyttårsklem tilbake til deg Hilde. Det er så sant, det hadde ikke vært det samme å blogge uten deg....og de andre ;-} Nyttårsklem.

Anonym sa...

Koselig innlegg. Ja, idag er dagen for å mimre om det året som er gått.
Ha ei fin feiring og et godt nytt år.
Klem

Rosa sa...

Håpar du og dine får eit nydeleg godt og vakkert nytt år! Takk for det gamle :)

♥ Stines hverdag sa...

Et riktig godt nytt år til deg også, Hilde!
Ønsker deg en fin feiring i kveld, og alt godt i det nye året!
Klem

Anonym sa...

Godt nytt år til deg óg Hilde!! :D

Anne-Berit sa...

Takk skal du ha,og et riktig godt nyttår til deg også.Veldig kjekt å bli kjent med deg og bloggen din.Jeg gleder meg til å følge bloggen din i det nye året også.
Nyttårsklem fra meg!

Berit T sa...

Så fint det var sagt!

Ønsker deg og dine et kjempefint nytt år, kos dere i kveld og hils.

Mange klemmer fra meg.

Eplehagen sa...

Godt nytt år!:)
Ha en toppers feiring.

h.espe sa...

Heisann!
Titter innom deg for å ønske deg en flott nyttårsfeiring!

Tusen takk for hyggelig bloggvennskap i 2008 - setter STOR pris på deg min venn!!!!!

Koooos deg nå i kveld, så blogges vi i 2009 :o)

Nyttårsklem fra Hildegunn

Grip dagen sa...

Takk for det gamle.
Ønsker deg et godt og kreativt år i 2009.
Klem Marit

Randi sa...

Takk til deg Hilde for vakre ord og bilder.
Gleder meg til å følge deg i det neste året. Måtte det bli like innholdsrikt som det vi legger bak oss.

GODT NYTT ÅR.
KLEM

Anne sa...

Å ja..., Godt Nytt År til deg og dine også, 2009 blir et godt år for oss alle kan du skjønne.

Tusen millioner takk for godt bloggbekjentskap i året som har gått, og jeg gleder meg allerder til å følge deg inn i det neste.

Varm klem herfra.

Karen Klarbæk sa...

Og RIGTIG godt nytår til dig.

Karen

Grannylovestoknit sa...

Godt nyttår til deg også! Alltid koselig å stikke innom sida di!

Tove E sa...

Heia!
Er innom for å ønske deg et godt nyttår. De putene du syr er bare så nydelige, bildene dine også.Snakkes.

Anonym sa...

Godt nytt år Hilde.
Jeg blir alltid litt vemodig på årets første dag også jeg. Det gikk så fort i fjor, vil i år gå like fort? Hva vil året bringe? Jeg håper og satser på bare gode ting for året 2009. Det fortjener vi alle.

Stor nyttårsklem fra meg, Mette :)

åsemor sa...

Hei Hilde, vil bare innom deg for å ønske deg godt nytt år. Jeg setter stor pris på at du er innom meg med dine alltid trivelige komentarer.Gleder meg til å følge med deg videre i 2009, lykke til med butikkdrifta.

Nyttårsklen fra Åse.

Marianne sa...

Godt nytt år, alt det beste ønskes for deg!

Min Verden sa...

Takk det samme - godt nytt år. Flott vers fra Anne Cath. der og så sant som det er sagt. H.

irina sa...

Heia Hilde.
Skulle ha vært der på salg ser jeg !!

men det kan jeg nok ikke , synd at du ikke har nettbutikk :)
Takk for koslig kommentar inne hos meg !!

håpe at året som kommer blir ditt beste ever !!

Stooor klem

♥ H@rmoni ♥ sa...

Godt nyttår til deg også!
:O)

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Tove E sa...

Heia, en liten nyttårs hilsen til deg på bloggen min;0)

Tulip sa...

Flotte bilder, og fine tanker!

Ønsker deg et riktig godt nytt år! Måtte det bringe mye glede!

klem