tirsdag, september 04, 2007

Ekle kryp og fine roser...

I dag har det vore ein vidunderleg fin solskinsdag her på vestlandet.*me likes*
Eg tok med meg fotografiapparatet og gjekk ut på terrassen for å ta bilder av rosene som bløme så fint enno, trass i at det har striregna dei siste månadane.
Etterpå drog eg med meg ein stol bort i ein krok for å nyte sola før middagen, men kva fekk eg auge på?...IIIIIIKKKK


Fyttikatta!!!
Eg tok med meg stolen og sette meg i andre enden av terrassen, hmfr.
Men så er eg litt fascinert av udyra også, så dermed måtte eg ta eit bilde og to av han.



Dette bildet vart litt morosamt. Det er tatt bilde oppi eit blikkfat med steinar og vatn som står på ein kasse på terrassen. Det vart eit speglbilde av rekkverket og rosebusken, men ser du godt etter ser du dei runde steinane som ligg i botn av fatet.
Elles har eg det fint på skulen med kjekke oppgåver, og veldig kjekke medstudentar og lærar. Akkurat nå malar me portrett med akrylmaling, og det er jo ei utfordring.
I morgon kveld skal eg på jobb der som eg jobba i sommar + jobbe heile helga, så det vert ei travel veke.
Takk for alle koselege kommentarar som de legg igjen. Eg er så barnsleg at eg synest det er kjempekjekt:o)
Ha ei fin veke, det som er igjen av ho, alle saman.




9 kommentarer:

Anonym sa...

Litt barnslig skal ein jo vere(om nokon påstår dei ikkje liker å få kommentarar eller ikkje bryr seg, så lyg dei.. trur no eg ;)
Nydelege bilder!! Skjønner godt du flytta deg unna, edderkopper er ekle, i alle fall når dei er små og kjem uventa på.. :)
Ha ei fin veke!

elin1976 sa...

Hallo
ja det høstes travelt ut. Her er det ikke fullt så gale. 5 timer om ettermiddagen på mandag, 5 timer på dagen onsdag og 5 timer på ettermiddagen på torsdag og....nei det var viss alt det. Så må jeg vente helt til mandag for å gå på jobb. Stakkars meg!( særlig jeg er lei meg for det...noooooot) he he
Her reiser vi nok til fjells til helga. Heldig vis har de fått trådløst internett og bredbånd så det er jo en mulighet for blogging. Har laga meg opp ikke mindre enn 3 dukker som skal stappes og sys sammen så jeg burde ha nokk av avrbeid å holde på med mens mannen gjør ferdig veien opp til hyttetomta. Ha en kjempefin dag:O)

Marie sa...

Flotte bilete! Rosa er vakker! Eg likar ikkje edderkoppar, men nokre av dei er vakre sjølv om eg frys på ryggen av dei. Eg har bilete av ein krossedderkopp, han er faktisk ganske fin. Det siste biletet har eg også sansen for, du er flink å sjå motiv!
Ha ein finfin dag :o)

Malin sa...

De e GANSKE unødvendig å legga ut sånne bilder...Men fine roser jaffal;)

Tone Yvonne sa...

Hei
Takk for kjempehyggelig kommentar på bloggen min. Syntes det var veldig hyggelig hos deg også..... :o)
Flotte barn du har!!

Ha en strålende uke :o)

åsemor sa...

Hilde du tar så fine bilder, fine vinklinger på motivene.
Komentarer liker vi ja!
Takk for forslag til kortet til Grethe-søster.
Ha ei fortsatt fin/travel uke :)

Silkeline sa...

Ja vi liker sånne godværsdager! Særlig når det høstes, for da setter vi liksom litt ekstra pris på solstrålene som varmer så godt:))
Ekkel edderkopp..:P...fin rose!
Ha fortsatt en fin uke Hilde!:o)

GAWO sa...

Nydelig rose.
Kjempeekkel Petter edderkopp.

Jeg var så spent på hvordan du hadde det på skolen. Synes du er flink som står på. Vi får vel se bildet du lager?
Ønsker god helg til deg.
... og vel overstått bursdag til din datter. Det var nydelig skrevet om henne.

Reidun May sa...

Så fint du har skrevet om datteren din, riktig rørende å lese. Sikkert mye fordi min er 4 år og har mange opplevelser foran seg! :)
Og så flott en selskapsveske du har funnet på Fretex, KUPP!!!
Ha en god dag!