mandag, juli 23, 2007

Mandag??? Ka meine du???

Hjelpe meg så fort dagane og vekene går. Eg har litt problemer for tida med å halde orden på vekedagar og helga. Det går litt i surr nå som eg jobbar både dag, kveld og natt, og i tillegg helger. Eg er ikkje van med sånt så eg trur det er torsdag når det er mandag og mandag når det er lørdag....Heldigvis så har eg komt meg på jobb til rette tider. Eg er klar for fri nå, og er inne i sista jobbeveka mi.
Her i huset er det akkurat nå eit aldri så lite kappløp mellom mannen i huset og Rasmuspusen ...
Katten spring først og maen etter...Dei kallar det for gøyma og leita. Han skuldar på at Marie er hos far sin denne veka, så han har ikkje henne å terge på så nå er det Rasmus så får gjennomgå, eller omvendt. Rasmus er heilt sprø for tida, han galopperer gjennom huset, klatrar både inne og ute, heng i sprossene på vinduene, og stjel smykkene som eg lagar. Han strekker seg opp på bordet og tar eitt og eitt smykke i munnen og drar dei ned på golvet, og ber dei med seg i munnen. Han ser unekteleg litt rar ut:o) Kan det vere at han er forsinka vårkåt, eller noko. Eg har forklart han tidlegare at han er kastrert, men eg trur han lukker øyrene når eg snakkar om det.

Siden eg har jobba så mykje i det siste,så er det lite eg har fått gjort på hobbyfronten, men nokre nye smykker er det blitt, og lin vesker er under produksjon.

Her har eg brukt brune og turkis perler på dobbel lintråd.


Eg måtte bruke englane som eg kjøpte på Panduro. Dei vart ganske søte:o)




Herresmykker i svart og kvitt. Dei store kvite perlene med kinategn kjøpte eg i dag på ein full fart tur til by`n i eit anna ærend. Grunne kjem lengre nede.





Eit lin smykke til, med perler i turkis og brunbeige.




I helga var me i Vik, bygda oppforbi oss, der det vart arrangert fiskefestival. Me fiska ikkje i år, men me spiste grilla laks med masse godt tilbehør, og snurringar baka i det gamla bakeriet på "Plassabakeriet". Det var nydeleg og varmt vèr den dagen , og forskrekkeleg masse folk så me traff mange kjente som me slo av ein drøs med. Om kvelden var det dans i telt, men siden eg hadde lova å ta ei nattevakt for ei anna på jobb, så vart det ikkje dans på meg. Min kjære var der, men det trur eg han trega litt på om søndagen, hehe.


Som tidlegare nevnt så var me ein kjapp tur til by`n i ettermiddag, fordi vaskemaskinen har slått seg enda meir vrang enn han har vore tidlegare. Nå står han berre å bråke,tar inn vatn, og blinke med alle lysa sin, men vaske vil han ikkje. ???#*hmf%¤#
Me hadde reperatør på han tidlegare, men det var ikkje så mykje å gjere. Han har hompa og gått fram til før helga, så var det beint slutt. Så nå må me ha oss ny vaskemaskin. Det var mykje anna eg kunne tenkt meg å brukt dei 1000- lappane på, men, men.


Sånn, nå har eg fått klaga litt:o)
Det hjelper å få det ut, om så berre på bloggen. Den er god å ha!
Eg har fri i morgon, og skal jobbe ut denne veka, inklusiv helga, så er eg ferdig for denne gang.
Eg vart spurt om eg kunne tenke meg å jobbe viss dei trong vikar, og det sa eg ja takk til. Det er ein veldig kjekk og takknemleg jobb.







11 kommentarer:

Stina sa...

Vad du är duktig, som vanligt. Kram

9na sa...

Så fine smykker! Og gratulerer med vaskemaskin! Ergelig når de går i stykker..

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Så fine smykker du lager!Synes de turkise perlene er så flotte. Jeg prøvde meg litt på smykkelaging en gang i tiden jeg også, men fikk nok aldri helt dreisen på det.
Ergelig med vaskemaskina. Sånn tenker jeg også, at de tusenlappene kunne jeg godt tenke meg å bruke på noe helt annet. Men vaskemaskin MÅ en jo bare ha da.
Ha en fortsatt fin sommerdag!

Catta sa...

Heisann! Nydelige smykker! Ikke rart Rasmus stjeler dem! Hehe :) Erling (hesten jeg er hestepasser for) er kastrert og bare halvparten så høy som de andre hestene i stallen, men det hindrer han ikke i å flørte vilt med damene i stallen... Hingsten i stallen var ganske sur på han en periode da han holdt på som værst... helt til han fant ut at Erling verken hadde evne eller størrelse til å gjøre noen skade på hoppene hans! Hehe x] Dyr kan være så rare!

Stina sa...

Tack vännen! Mina gardiner är köpta på Rusta, Ikea och Ellos. De har väldans bra priser. De ser likadana ut som de dyrare. Ingen skillnad. Kramis

Hilde sa...

Så fine smykker du lager:) Trist med vaskemaskinen, for som du skriver hadde det alltid värt göy å kunne bruke de pengene til annet. Min katt har også fått noen form av "andre vårkåtheten" i år over seg, lurer på hva det er som gjör det? Jaja, vi skal vel ikke bli klok på de med fire ben.
Ha en fin uke!
Hilde

Marie sa...

Nydelege smykke! Turkis og brunt er knallfint i lag! Herresmykkene er tøffe! Du er jammen kreativ... Ha ein fin kveld.

Kristi sa...

hei på deg fine dama!!
Sjölv om du jobba omvendt og bakvendt har du jammen fått lagd noen fine smykker!!!
Gleder meg til fortsettelsen!!
Ha ein fin dag og kveld!!
Kristi

Berit T sa...

Hei på deg lillesøster. Ser du jobber iherdig,og kommer til å ha mye fint til marknaden. Kommer innom før det for jeg får ikke marknaden med i år. Skal jo til Bulandet.
Dumt med vaskemaskin, den var da ikke gammel?
Nå ligger hundene og sover søtt ved siden av meg.
Laila og de er på vei hjem fra østlandet med ny båt! Nå kommer de til å bo i båten så fiskegalne som de er alle sammen.
Venter å se noe der du har brukt hjertene...
Hils. KLem fra meg

elin1976 sa...

Få det ut vennen. Dert blir så mye bedre etterpå.
Måtte bare innnom får å se hvordan det går med deg. Har fruen det bra? Håper det. Ha en kjempe, kjempe fin dag.
Klem fra Elin:O)

@afjo72 sa...

Uffda, så kjedelig med vaskemaskinen. Vår røyk uka før jul... Er det ikke typisk at slikt skjer nettopp når man har allverdens annet å bruke pengene på?? Må være Murphy's lov...

Flotte smykker du har laget! :o)