torsdag, mai 03, 2007

I`m back....

Så der var eg endeleg tilbake igjen. I dag hadde eg eksamen i kunst og formkultur, og det er fantastisk å vere ferdig. Oppgåva var grei nok, og eg trur det eg leverte var greitt nok, så då så...
Det er nå måte på kor mykje ein kan klare å skrive på fire timar. Etter at eg var ferdig så heiv eg meg i bilen og freste over fjellet, og vips så var eg heime igjen. Eg likar godt å kjøre bil aleine, då er det full musikk og eg skrålar med av full hals. Det var lite trafikk i dag så då kunne eg halde god fart heile vegen.



Her er då mine nye sko. Eksamenspresang til meg sjølv:)
Desse har eg faktisk tenkt å gifte meg i. Det er kanskje litt høg hæl, men dei var veldig gode å gå i, så då prøve eg på det,tjihi. Gullsko da gitt:)

Dagens hurra for:

- Ferdig med eksamen.
- Nye sko.
- Helg.
- Blogging.
- Sol og varmt.
-Alle som legg igjen helsing på bloggen:)

Ha ein fantastisk fin torsdagskveld alle som er innom:o)

12 kommentarer:

Reidun May sa...

nyyydelige sko!!!

9na sa...

Gratulerer med eksamen overstått og nye sko! Koz deg zå lenge følelzen (eksamensfølelsen)varer...

Malin sa...

Skonå va KNALLFINE!!!!
Faktisk så hadde di passt te den kjolen eg ska ha på meg..hahaha

Olstad sa...

Gratulerer med eksamen. For noen flotte sko. Skal du gifte deg snart? Kanskje står det her ett sted.... Jeg tar en liten kikk.

åsemor sa...

vell overstått examen, de skoa fortjente du :)

[morgrethe] sa...

Så deilig... ferdig med eksamen. Kos deg i helga og nyt synet av de flotte skoene du har kjøpt deg. Nå må jeg pakke..... God helg.

[morgrethe] sa...

Så deilig... ferdig med eksamen. Kos deg i helga og nyt synet av de flotte skoene du har kjøpt deg. Nå må jeg pakke..... God helg.

[morgrethe] sa...

Ops to ganger.... det var ikke meningen. *stressa*

Lille Trille sa...

Åh så deilig å være ferdig med eksamen. Jeg har ennå noen uker igjen å grue meg på ;-)
Lekre sko du har kjøpt, de gjør nok suksess.
Ha en riktig god helg !
Klem fra Lille Trille

HildeS/Frøken Fryd sa...

Takk for fine kommentarar alle saman.
Eg har to eksamenar igjen, Lilletrille, kunst og handverk og pedagogikk, men det er ikkje før i juni. Lenge til det:o)

Anonym sa...

Nydelige sko!!!! Gratulerer forresten, på en fredagskveld, neiii nå er det lørdag (1. minutt over)

JULIEK sa...

Hei på deg. Så utrolig flotte sko du har fått deg da. De var knall !!!!!!
Jeg gikk mye i pumps da jeg var yngre, du vet 80 tallet = pumps. Var en reser i å gå i høghælte. Nå har jeg ikke gått i det på mange år: Kjøpte meg noen stilige svarte som jeg skal ha i ett bryllup til sommeren. Nå må jeg begynne å trene igjen he he.
Så deilig at du er ferdig med eksamen, finnes ikke noe bedre. Kos deg masse nå i helgen. Stor klem : )