tirsdag, mars 13, 2007

Rasmus

han kosar seg når eg er heime, og det har eg vore siden fredag. Det var meininga at eg skulle reise tilbake til Notodden på søndags kveld, men magen min har ikkje vore heilt samarbeidsvillig dei siste dagane så då frista det ikkje å sitje 6 timar på bussen. Eg har jobba med rapporten fra praksis, er så å sei ferdige, og eg jobbe med ytringsoppgåva som skal presenterast neste veke. Eg kjeme vel i mål, men det er litt skrivearbeid igjen.
Som de ser på bildet kosar Rasmus seg i senga vår, der har han sove i heile dag, luringen:)



Forrige helg eg var heime fekk eg lyst til å male igjen, så då vart det desse to bilda. Det øverste henger over senga vår, og det andre henger i stova. Det er kjekt å byte på det som heng på veggene avogtil. Bildene måler ca 70¤100 cm.




3 kommentarer:

Liv Kjersti sa...

Flotte maleri! Eg likte sæleg godt det øverste, det var det verkeleg noko heilt spesielt med. God betring med magen, og lykke til med oppgåva.

elin1976 sa...

Så flink du er til å male. Virkelig flotte bilder. Flotte farger. Håper du blir frisk, det er ikke hyggelig med mageproblemer.
Ha en fin tirsdag, Hilde. Mange klemmer fra Elin:O)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Tusen takk for fine kommentarar på bilda mine:)