onsdag, februar 28, 2007

Sjønnasen Rasmus er alltid førstemann te å ønskje meg velkommen him, og det gjorde han i dag tidleg og. Han kom tuslande, gjespa og strekte seg, og så strauk han seg rundt beina mine.

Dette er utsikten fra hybelvinduet mitt på Notodden. Masse snø akkurat nå.


På skulen jobbar me fram mot "Åpen dør" i veke 12, der klassane skal presentere det dei jobbar med. Temaet for "åpen dør" er ytring. Eg har valgt å ha "Kjærleik" som ytring. Eg skal då ytre meg i form av eit "forkle" som er på bileta, eg skal redesigne eit objekt, måle it bilete med tempera måling, IKT i form av plakat og Power point presentasjon av heile arbeidsprosessen.


Eg valde å lage "forkle" mitt som ein raud kjole, nesten ein brudekjole, fordi den symboliserer kjærleik for meg. Eg er ikkje heilt ferdig med han,men reknar med å bli det i løpet av helga.
Eit forkle er også eit symbol på kjærleik, for "veien til mannens hjerte går som kjent gjennom magen"



1 kommentar:

Malin sa...

Så kule forkle-kjolen din blir:D