lørdag, desember 02, 2006

Laurdagskveld.

I dag har eg pynta til advent,nye dukar og lys i adventstaken. Eg har og hengt opp stjerner i vindua på kjøkken og i stova. Eg synest det er så koseleg å pynte på kjøkkenet. Men eg byrje litt forsiktig, det er jo advent nå, så nissar og resten av pynten får vente til litt nærare jul.


Eg har spela julemusikk og i dag,det er så fint å ta fram dei same cd`ane år itte år. Favoritten min er Oslo gospel kor,dei har så mange flotte sangar,særleg "ei stjerne skinner i natt", heilt nydeleg.
Bent er på heimevern øvelse denne helga,så eg får ikkje sett så mykje til han,men han er nå ivertfall heime om kveldane.
I mårå tenkte eg at eg og Marie kunne bake litt småkaker,så som krumkaker,nøttekaker og brune pinnar,og kanskje litt til viss me får tid.

Ingen kommentarer: