torsdag, mai 25, 2006

Himmelspretten

Det var herleg å sove til eg vakna av meg sjøl i dag, og ikkje av ringeklokka.....
Koseleg frukost med egg og, tilogmed. Malin for på jobb på Plasset og Bent skulle vere med på Haralseidvågen rundt, ikkje springe altså, men hjelpe til.
Marie sat ei stond på MSN, før ho gjekk opp på bygdahuset for å sjå ka som skjedde der.
Eg gjekk ut for å plokka stein, for me har tenkt å få plen i sommar. Så der sto eg med rompå i veret og plokka te fingrane va såre og ryggen verkte,men det blei knallbra:) ( Eg fekk litt hjelp av Bent på slutten) Me var så fornøyde at me kjørte te pizzabakaren og åt pizza,nam nam, den e kjempegoe:)
Resten av kvelden har eg berre lata meg, mens Bent og ein kompis e ute og fiske, håpe dei får aure, det hadde vore godt te middag i mårå.
I mårå ja, då ska eg og Bent på Vamp konsert på Byscenen,å eg glede meg. Dei e berre heilt fantastiske:) :)
Eg begynte på ei veske i går som eg syr i svart lin med detaljar i raudt og grønt. Det er favoritt hobbyen min å sy saker og ting + masse aent løye.

HURRA FOR:

-nesten ferdig plen
-pizzabakaren
-sy rommet mitt
-Olga Merethe og Krølle
-Malin
-Kenneth
-Marie
-me loves u Bent

1 kommentar:

Malin sa...

Dåke e sååååå flinke:)