tirsdag, april 06, 2010

Pynt og mat...

...er vel ein grei måte og oppsummere påsken på.
Pynten hjå meg er oftast vårblomar
og nokre hårete kyllingar
som stikk hovudet fram.
*
*
Egg er også fine å pynte med,
både på fat i lag med andre typiske påsketing.

Eller liggande på eit bord saman med ein turkis vase
med ein kvast perleblom oppi....

Egg laga for nokre år sidan,
men som er veldig in i år sidan det er i rett farge.

På trappa vaktar desse skrekkinngytande småfuglane
på eit altfor stort egg, typisk gaukegg,
og på døra slik at ikkje uvedkommande skal trengje seg på.
*
I påsken har det gått med nokre kartongar med egg,
både til frukost, som her,
og i bakverk og dessertar,
som her.

(akkurat nå vart eg aldri så lite nervøs fordi det kom ein diger edderkopp
krypande på golvet her eg sitter, æsj)
*
Tilbake til påsken; me har kosa oss med god mat, gode venner,
familie, god mat, god vin, quiz, gått tur, sett film,
god mat, lese bøker, og kosa oss med god mat....
Dei andre i familien har også kosa seg med påskeegg og snop,
men siden eg uheldigvis har eit eller anna gale med smaksansen min for tida
så har alt snop smaka rett og slett forferdeleg beiskt.
Einaste positive er at eg har ikkje lagt på meg, haha.
***
Dermed er påsken 2010 finito finale slutt,
og kvardagen er heldigvis tilbake.








5 kommentarer:

Magdalena sa...

fortryllende bilder...
klem¨¨*

Smykkas sa...

Nå er påsken definitivt over, og her hos meg er det ingenting som minner om påske lenger.

Pynten er borte, og den er snaut nok blitt fotografert.

Nydelige egg du har. Nesten synd å rydde de vekk.

Påsken her har bestått av mye god mat og godteri i tillegg.

Nå begynner jeg å bli utålmodig og synes naturen kan få på seg vårklærne.

Klem

Berit T sa...

Så er påsken over og hverdagen er i gang ja. Godt det også eller?
Uff du må gjøre noe med de smaksøkene dine, går ikke an å spise slikt som smaker fysjomfei. Når en vet at ting er godt så blir det skikkelig nedtur når smaken ikke sier det.
Har ikke ryddet vekk påskepynten enda, men får ta det i dag.
Nå kommer solen så da må jeg ut.
Ha en fin dag da så snakkes vi.
Klem til deg

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Du viser flotte bilder med herlig påskestemning. Hilsen fru strøm

9na sa...

ÅÅå her var dt masse søtt og flott igjen... Jeg har sagt det før men sier det igjen... DET ER SÅ KOSELIG HER INNE HOS DEG!!!