torsdag, april 08, 2010

Brukt på nytt

Eg har lenge vore på leit etter "nytt" sofabord,
men har ikkje funnet akkurat det eg vil ha.
*
Dette bordet bytta eg til meg fra svigermor.
Ho hadde det ståande under vaskemaskinen,
og eg syns det kunne få ein betre skjebne
og fekk det med meg.
*
Svigermor fortalde at dette var kjøkkenbord
heime hjå dei når ho var lita jente,
men at beina vart kutta av dei seinare åra.
Så nå har fått fått nytt liv i stova vår,
og eg er kjempefornøgd.
*
Ha ein fin dag du som kikkar innom:)



15 kommentarer:

KRUSEDULL sa...

Nydelig bord!! Gjør seg nok mye bedre i stuen din enn på vaskerommet:)

Barbros lille atelier sa...

Å, for et fantastisk bord! Og herlig farge! Helt enig i at det gjør seg bedre i stuen din enn på et vaskerom. Koselig at det har en historie og:-)

Tusen takk for hyggelig hilsen!

Klem Barbro

atinybitofheaven sa...

oi-nydelig!! Virkelig et godt bytte :)

Ha en flott dag :-) klemmer

Janne i Fagerlia sa...

Synes det er så trivelig å lese om ting som kommer fram i "dagslyset" igjen, nettopp slik som hos deg. Skikkelig lekkert!

siddisisalou sa...

Så fint det ble ! Skulle ønske jeg hadde en bestemor som kunne forœre meg et lignenede bord ..... :-)

Som mine dager er sa...

Kjempefint bord! Så gøy at du fikk byttet det til deg, slik at det fikk ny renessanse i stua di. Flott bord med sjel!

Marit

♥ Linnie ♥ sa...

Så fint bord :)
Kan jo ikke gjemme det bort under en vaskemaskin nei ;)

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Klemmer fra Linnie ♥

micano sa...

Det var jo et kjempekoselig bord!! Så bra at den fikk et bedre liv hjemme hos deg :-)
Søt farge!

Marie sa...

Ingenting er som ting som har sjarm og sjel :)

Ønskjer deg fine vårdagar framover :)

micano sa...

heihei
det ligger en utfordring til deg inne på bloggen min. Hvis du har lyst har du lov :-)
Ønsker deg uansett en god helg!
:-) monica

Smykkas sa...

Det bordet fortjente en bedre skjebne enn å stå under vaskemaskinen.

Bordet gjorde seg virkelig hos deg.

Klem til en heldig dame

Villblomsten sa...

Flott bord :-)

Anne-Berit sa...

Det bre riktig lekkert med det "nye" bordet i stua di.Så heldig du var som fikk det.
God helg!

Bergfrua sa...

HEi Hilde!

Du har en flott blogg, og jeg har valgt å gi en award til deg:)
Besøk bloggen min og se hva som befinner seg der!

mvh Bergfrua

lisasornes sa...

fantastisk fint bord ♥ vårklem Lisa