torsdag, april 01, 2010

Jula varer heilt til påske....

..er første utfordringa i Petunias After Ski.
Eg rydda i skuffene på kjøkkenet i dag,
og i den nederste til høgre under steikeomnen
der fann eg eit par kakeboksar fra jul.
Gjett tre ganger kva som låg i eine boksen???
Joda, havreflarn fra i fjor.
Påskekyllingen var heilt "øvegidde".
*
Eg kikka meg litt rundt inni stova også,
og der på hylla hang fortsatt stjernelysa
som eg hang opp i desember i fjor....
Jaja, kakene heiv eg, men lysa skal få henge.
Fotsatt GOD PÅSKE



11 kommentarer:

Petunia sa...

Den som leiter, den finner! Det er sikkert og visst! Og jeg er så glad etter denne dagen med tema om at julen varer helt til påske for vi "sliter" alle med vårt"" Hehe!
Trodde det bare var meg som var helt håpløs med å få ryddet unna;)
Nei, nå er det natta her!

Sologbolig sa...

Hei. ja, sonn e' det vel hos mange, iallfall hos meg. Ønsker deg ei fin påske.

Elisabeth Augusta sa...

Det er rart med det - det blir alltid noen kaker igjen i bunnen av boksen, som kan kastes rundt påsketider.

ArneA sa...

Jeg syns det er interessant å lese om hvor flinke husmødre dere er som finner gamle kaker i skuffene etc. Kanskje er husene deres for store?

Anonym sa...

Kakerester har jeg ikke funnet i år, av den enkle grunn at jeg ikke bakte tørre kaker sist jul:o) Ellers må jeg si velkommen i klubben - vi er mange som finner litt jul her og der disse dagene!

Marita sa...

etter at jeg blogget i går, har det stadig dukket opp litt juleting hist og her... Tror ikke det tar slutt før i juli, altså.

merete sa...

Det er skikkelig godt at vi har fått en slik utfordring fra Petunia sånn at vi får "ryddet opp" litt i heimene. Eller, - i hvert fall sett litt hva vi har her og der ;-)
God påske!

Smykkas sa...

Der er mangt som dukker opp, det kan jeg skrive under på. Har erfaring av ny dato siden jeg driver med oppussing og ommøberling.

Du kan vel like godt ha lysene hengende, kan du ikke det. Kanskje lage litt ekstra pynt på når jula kommer, for å forandre litt.

Påskehilsen fra Astrid

micano sa...

hehe ja det der kan skje den beste! Fortvil ikke! :-)
Ha en fin påskefredag!

Unknown sa...

Du er nok ikke alene som glemmer julekaker i boksene...

Fortsatt god påske til deg også!

Guttemamma sa...

HI hi,det skjer i de mest møblerte hjem!!