tirsdag, mars 20, 2007

Tirsdagskvelden


er tv kveld her på hybelhuset, ivertfall for oss som bur i 1.etg. Så til dei frustrerte fruene serverte eg pepperoni pizza i kveld, og det vart godt mottatt. Eg såg seks som oss og, men eigentleg synest eg det er ein ganske deprimerande serie. Vanlegvis ser eg ikkje så mykje på tv, men her borte må eg i tv stova viss eg skal vere litt sosial, og snakke med folk på kveldane. Så sånn er det.
Nå skal eg krype under dyna, for i mårå er det nok ein travel dag:o)

1 kommentar:

Lille Trille sa...

Heisann :-)
Pizza er jo ordentlig kosemat, så ikke rart det falt i smak. Toalettkomoden og nattbordene er jo kjempefine, og blir sikkert lekre når du har malt dem.
Pusen din er bare supersøt, er så typisk at når det er noe nytt de kan klore og kose på så inntar de hele greia med den største selvfølgelighet :-)

Ha en fin onsdag.
Klem fra Lille Trille