mandag, juni 05, 2006

Hurra for solå:)

Tenk å vakne te sol og skyfri himmel, det e rett og slett fantastisk.
I dag har me ikkje gjort ein fornuftig ting, bortsett fra å sola oss. Men det e faktisk ganske fornuftig når ein ser kor sjelden solå vise seg. Me e faktisk blitt solbrente.
I går var me oppe te Stemmetjødnå og fiska, det var knallskoi, for me fekk masse aure. Eg e faktisk blitt ganske flinke te å kasta, men så har eg hatt ein goe leremester i Bent og. Me fekk masse napp, og det er spennande for då vett ein at det e fisk. Så det vart vel 9 aurar te slutt, og dei hadde me te middag i dag.Knallgodt:)
I måro er det å fortsette med eksamen, eg har grubla litt på oppgåva i helga,men at nåke så enkelt kan vere så vanskeleg, det er ufatteleg.
Men eg får mane fram alle kreative krefter og idear eg kan, og så får det gå som det går.På fredag e eg ferdig,så det så.


HURRA FOR:

- SOL:)
- varme
- grilla aure
- ny veke
- snart ferdig med eksamen
- soft shake sjokolade


Nå skal eg ut å gå tur, ha ein fortsatt fin mandagskveld:)

Ingen kommentarer: