fredag, mars 16, 2012

Fargerik helg

Det gjere så godt med fargar og desse vasane fra Bloomingville er i kategorien *GLAD*
Eg har sett dei i vindaugskarmen og pynta den eine med ei grein,
og greina fekk fine gule blomar når ho kom i vatn.


Det går sakte men sikkert mot vår og sommar sjølv om veret kunne vore av det betre.
Skikkeleg surt og vått yr i dag også.
Eg gler meg til eg kan ta på meg lettare kler slik som kjolen på bilete under her.


Etter jobb i morgon reiser eg ned til eldste dotter mi  Malin, som bur litt utanfor Stavanger.
Me skal på Gaffel og Karaffel der me skal sjå og høyre på Rune Bjerga.
Han er noko av det løgnaste eg vett om så eg gler meg skikkeleg:)
***
*GOD HELG*


4 kommentarer:

Hulda sa...

Så stilige vaser! Nydelig kjole du har, gleder meg også til å kunne ta i bruk lette vår og sommerklær igjen.

Likte så godt klærne du har fått inn i butikken.

Flittige Fruer sa...

Fiiine vaser! :) Gleder meg til å stikke innom butikken din igjen, sikkert til påske ;)
Kos dere på show med Rune! God fornøyelse!

Klem Mari

Anonym sa...

Herlige fargar :)

God helg :)

Klem Anita

Anne sa...

Ååå de vasene var fine :-)