tirsdag, november 08, 2011

Pittelitt jul....

I butikken er det ikkje mykje jul enno, men pittepittelitt har eg laga til.
Søte soppar på klyper er kjekt å ha både her og der,
og ikkje berre på tre.

Finfin madonna med barn som heller ikkje er julepynt,
men som kan vere det.....

Dette opphenget har 24 krokar, og kan fint brukast til adventskalender.
Ein pakke til kvar dag, fint innpakka med tal på.

Spennande tider me går i møte.
Eg lurer på om nokon lagar pakkekalender til meg???

Søte små lykter som kan hengast til pynt.
*
Til helga håper eg at butikken skal vere
godt i gang med advent og julepynt:O)
Treng berre litt ommøblering først....

2 kommentarer:

Elise sa...

På nettsia til kreativ hobby kan du kjøpa pakkekalender te deg sjøl, det har eg gjort:) De har 3 forskjellige å velga i:)

Hei sa...

Håper at noen lager gavekalender til deg!

Ønsker deg en flott onsdagskveld =)