mandag, november 28, 2011

Adventspynt

 Det er koseleg å pynte både ute og inne i adventstida,
og i går, i blesten, var eg ute og laga hjarta og juletre av grangreiner.
Hjarta pynta eg med nokre lerkegreiner og hngde på utedøra.
Julatre stappa eg i ei potte batt det fast i hylla bak.
Skjeivt og skakt vart det, men veldig sjarmerande.
Kanskje det får litt pynt på seg når det nærar seg jul,
og om det fortsatt står på plassen sin.

Inne i vindaugskarmen har dette flotte piltreet fått plass.
Det er laga av Drude på Søre Skogen, verdens flinkaste pilflettar.
Det er den pynten som er komen på plass hjå meg.
Eg får ta det litt etter litt og så kjem eg vel i mål til slutt.
Ha ei fin adventsveke.
Hildeklem*

1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

Utrolig skjønn adventspynt! Hjertet og juletreet ble kjempefint!!
Du kommer helt sikkert i mål til slutt. Vi er heldigvis fremdeles bare i november:-)

Klem