mandag, oktober 11, 2010

Risposesying

Eg har ei lita koseleg venninne, eller lita og lita, ho er 10 år,
og kjem og hjelper meg på butikken av og til.
I dag, etter at ho hadde prisa og sett ut varer,
så fann me på litt anna.
Først hjalp ho meg med å fylle ris i risposane eg har inni uglene,
og når det var gjort så skulle ho få sy litt.
***Risposar kan brukast til å kaste med og sjonglere med,
og dette ville ho sy.
Eg skar ut kvadrat på 12 x 12 cm
og ho sydde rundt 3 sider.
****
Nøyaktighet er viktig, og å feste tråden godt.
***

Ho sydde saman to forskjellige stoff, fylde med ris,
og bretta saman opninga slik at saumane ligg mot kvarandre.
Dette gjer at posen får ei trekantform.
***
Sikksakka tett over opninga, klippe tråden,
og vips...
**
Ein flott rispose.
**
Det vart mange risposar i forskjellige fargar og stoff.
Heile 7 stykker tilslutt.
***





5 kommentarer:

Sologbolig sa...

Flinke jenta !! Og flotte posar. Ha ei nydelig høstveke. Klem.

Lappeline ♥ sa...

Så flink jente du har da...kreativ.
Flotte fargerike poser.
Ha en kreativ kveld
Klem til deg

Flittige Fruer sa...

Så koselig, Hilde! :-) Hørtes ut som en god hjelper - og fine risposer ble det også. Vi snakkes om få dager. Klem Mari

Petunia sa...

Blir nok en skikkelig flink sydame ut av denne snuppe!!

Smykkas sa...

Det ble flotte risposer, og jeg synes jeg kan se hvor ivrig jenta syr. Dette er nok noe hun vil ta med seg som et godt minne videre i livet.

Jeg savner deg på besøk hos meg.

Klem