fredag, august 06, 2010

Etnemarknaden

Denne helga er eg og Frøken Fryd å finne på Etnemarknaden.
Siden eg er med på kunst og handverkutstillingen
så er det berre ting eg har laga sjølv som er med.
*
Eg har mala ein del nye akrylbilete, nokre nostalgiske collage,
sydd mange nye puter, og litt småting som ugler,
pynta fyrstikkesker, notisbøker og esker.
***
Eg var der inne i går fra 10.00 -19.30,
medan min kjære var på butikken.
I dag har me bytta.
***
Her er det puter i duse fargar og meir fargeglade,
med nostalgiske englar og spreke badedamer,
eller klokkestreng og heklebrikker.
***
Søte puter i pudderfargar.
***
Akrylbilete i duse fargar og med fin tekst.
*
I morgon og søndag er det også ope.
Har du lyst til å ta turen inn til Etne,
så er du hjarteleg velkommen.
***
Vil du lese meir om Etnemarknaden
så kan du gjere det HER







6 kommentarer:

Patina-H sa...

Soo mykje fint du har laga !! Håpar verkeleg at du får godt sal i Etne. Godt du har ein snill mann som også stiller opp ;) God helg vidare :)

Karma sa...

Så masse fint du har laget. Synd jeg ikke bor i nærheten, da hadde jeg tatt en tur:)

Lykke til:)

merete sa...

Ønaker deg lykke til med godt salg denne helgen, - du har så utrolig mange flotte saker!
God (jobbe-)helg!

Anonym sa...

Din blogg är

u
n
d
e
r
b
a
r
t

s
i
n
n
l
i
g

.... me like!!

Agneta, Sverige

Sologbolig sa...

Her var det mykje fint. Ønsker deg lykke til med salget og god helg. Klem

Smykkas sa...

Så utrolig dyktig du har vært.

Det er utrolig mye flott, men jeg tror mine favoritter må bli putene i pudderfarger og fyrstikkeskene.

Hva koster disse tingene hos deg?

Klem fra Astrid