mandag, april 19, 2010

Korttider

Eg har eit greit arbeidsrom på butikken,
og innimellom kunder og anna arbeid
så er det kjekt å kunne sitte der og lage litt forskjellig.
I dag har eg fyllt på med kort,
både til bryllup, og til konfirmasjon.
*
Jentekort er greit å lage siden eg har masse
søte og nostalgiske jentebilete.
Eg redigerer litt på fargane og legg til skrift,
og bakom er det ark fra ein gamal bibel eg har brukt.
*
Nostalgiske bilete av gutt eller unge menn
har eg ikkje så mykje av,
men desse var jo litt fine til konfirmasjonskort.
Det er kjekt å finne kort som ikkje alle andre har
og det får du hjå Frøken Fryd.
*
*Ha ei fin og god ny veke*




7 kommentarer:

Kjellfridsblogg sa...

Det var lekre kort!

Tove sa...

Så nydelige kort du har laget.

Ha en fin dag

Tove

Janne i Fagerlia sa...

Flotte kort til både bryllup og konfirmasjon du har laget. Minner meg om at jeg snart må lage noen jeg også.

Anonym sa...

Kjempelekre kort Hilde!!! Jeg skal i konfirmasjon om et par uker, og nå fikk jeg så sannelig lyst til å prøve meg på å lage kort for første gang. Tusen takk for inspirasjon:)
Ha en flott dag!
Klem fra meg!

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflotte kort..

Klem O=)

Evy sa...

Hallo.
Kjekt du var inne og kikka i minnene mine. Eg har vore inne på sidene dine før, for nogen mnd siden, og så har eg ikkje fonne deg igjen... til i dag, og nå blei eg så glad:)

Min stil sa...

Hei hei. Det var lekre kort du har laget. Flinke du!
:) Susanne