fredag, mars 12, 2010

Vårstemning

I dag kom masse varer fra Greengate.
*
Friske og sommarlege Sophia White og Fia som er nye for sesongen.


Påfyll av dei andre varene kjem godt med.

Lattekoppane passar perfekt oppi trekassen fra Bloomingville.


Eg gler meg til eg kan dekke sommarbordet
på terrassen med friske og fargerike koppar.


Kjøkkenhandkler, teskjeer og masse serviettar
er også koseleg å ha.
Fargar og mønster til å bli i godt humør av.
****
Ha ei super duper fin helg du som kikkar innom.
***
Mi helg står i kulturen sitt teikn.
I kveld er det lokalrevyen "Gi gass",
og i morgon kveld skal eg og kjæresten
i Festiviteten i Haugesund og høyre på
Heine Totland og Gisle Børge Styve.






5 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Dette var virkelig et friskt og herlig vårinnlegg.Greengates nye serie med sommerfugl er et "must", hva heter den serien?? Jeg ble hekta for 2 år siden på GG og nå stadig oker med samling!!
Kos deg på revy og konsert!
Ha en fin helg!
Klem Linda

Datt sa...

*Suger til meg vårstemninga*

Trinola sa...

Å her er det såå mye lekkert ;o)
Greengate er en av mine favoritter.
Mye forskjellig så igår ble det med oppvaskmiddel og duftlyset Fia med hjem til oss ;o)
Ha ei flott helg -----------

Smykkas sa...

Her var det mange fristelser - nok en gang.

Likte veldig godt det blomstrete øverst. Det hadde passet ypperlig på kjøkkenhyllen min.

Ha en flott lørdag og bli med på Give Away-en min.

Klem fra Astrid

Lappeline ♥ sa...

Nydelige ting fra GG og med sommerfugl er jo bare fantastisk.
Har kjøpt en latte kopp men det blir nok fler.
Ha en fin kveld