tirsdag, februar 16, 2010

Tysdagspyssel

Eg syr litt hjarte som så mange andre gjer,
men hjarta er noko av det finaste eg veit,
og vert aldri lei av den forma.
Her er det ein gamal linduk som har fått nytt liv
som hjarte, og fleire skal det bli.
I helga var eg like heldig som mange andre jenter,
og få ein flott tulipanbukett.

Kvite og rosa tulipanar saman med gåsongar og blåbærlyng
gir skikkeleg vårkjensle.
Våren lar fortsatt vente på seg her vest,
for snøen ligg kvit og tjukk,
og har ikkje tenkt å gå sin veg enno.
***
Ha ein fin dag du som kikkar innom!







9 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Søte hjerter♥ Mi favorittform☺

Klem M ♥

Barbros lille atelier sa...

Så nydelige hjerter! Hjerter blir vi aldri lei av. Og så fint med det trykket. For en god ide! Fikk lyst til å prøve det samme. Kom på at jeg kjøpte noen bokstaver til trykking sist gang jeg var på Stoff og Stil. Tenkte å trykke litt på en pute, men det var jo kjempefint å ha på et hjerte og:-)

Ha en fin dag!

Klem

Smykkas sa...

Fantastiske hjerter du lager.

Nei, det blir nok ikke vår riktig enda, men vi kan jo lage vår inne med f.eks. blomster.

Om det ikke er noen spesiell dag, kan vi vel kjøpe oss en bukett og nyte den.

Ha en hjertefin dag.

Astrid

Janne i Fagerlia sa...

Søte linhjerter. Slike ting passer overalt....

Datt sa...

Du syr så herlig hjerter! Jeg får det ikke til enda jeg... :P

Prinsesse Elin sa...

Hjertene er skikkelig digg, Hilde. Jeg har også planer om å få sy noen lavendelhjerter til klesskapet men akkurat nå virker det som om det er alt for mange planer og alt for lite tak i meg. he he
Men jeg har mala en stol ( begynner å bli lei stoler), en speile og en knagg i dag. Det får jammen holde. Ha en herlig tirsdag videre skjønne du:)

lisasornes sa...

heisann Hilde:) jeg laget et lite innlegg om nettbutikken din & i den forbindelse har jeg lånt bilder av de varene jeg har bestilt-håper det er greit ♥
om ikke gi meg beskjed så skal jeg fjerne bildene..
ha en fin dag:)
februarklem ♥

Mitt hvite hus sa...

Kjempefine hjerter...og nydelige tulipaner... herlige farger på de..

ønsker deg en fin dag-_

klem Kerstin

Made by KKann sa...

Nydelig hjerter og tulipaner!

SmilKKann