onsdag, mars 11, 2009

Ei duft av vår...

Ny kjole i frisk turkis.
Sommarfarge nr 1 for meg, og kanskje for deg.
*
Kjolen er sydd i behageleg chenille,
og har påsydde hjerter og knapp.
Hekla blonde rundt hals, erme og nedrekant.
Ca str M.
Den er til salgs her
*
Litt nye varer har eg også lagt ut i Frøken Fryd sin nettbutikk.
Koseleg velkommenskilt i sink,
og det alltid like kjekke marmeladeglasset
som her har fått oppheng i sink.
Søte ballerinasko til ei lita jente med sølvglitter
og lange silkeband til å knytte oppover foten.
Velourtoalettveske med litt sølvpynt
kan også vere kjekt å ha:)
Alt dette og meir til, finn du her finner du HER.
***
Ha ein finfin onsdagskveld du som kikkar innom.
Her har SOLA vore framme i heile dag.
:)

8 kommentarer:

Linda sa...

Så herlige kjoler du syr!
Du er flink!
Klær har jeg aldri prøvd å sy.
Sikkert veldig artig.

Klem ffra Linda

Hulda sa...

Så fin den kjolen var. :) Likte så godt den hekla kanten på ermene. Fine detaljer.

9na sa...

Ååå så fin den er i turkis også!!!! Nydelig rett og slett... Jeg er så glad i min brune, tror jeg må opp og titte litt på den nå, der den henger på utstilling på soverommet...
PS anbefaler alle å kjøpe kjole av HildeS!

Torunn sa...

Hvilken lekker kjole Hilde!

Klem Torunn

Crinoline sa...

Nydelig kjole du har sydd. Ute hos oss er det ikke mye som minner om vår.Mye snø og mere kommer i morgen...

Rosa sa...

Den kjolen var utruleg fin!! Turkis er absolutt ein sommarleg farge for meg òg (og sjokkerande nok - gjerne i blanding med rosa :) )

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflotte kjoler! :) Har sydd ein kjole i mitt liv, og det var ein rød salsakjole. Kanskje på tide å prøve å sy fleire klær.. :) Er spennende vertfall! :)

Ha ein fotryllande veke videre! Godklem

Anita sa...

For en nydelig kjole! Er ikke så glad i den fargen, men likte såååå godt fasongen og detaljene!!!! Skal sjekke nettbutikken din jeg nå!