mandag, september 29, 2008

Rosa og raudt

Eg syr litt innimellom alt anna eg skal gjere.
Noko er nytt,
og noko er gjort ferdig etter å ha lege siden i sommar.
Sminkepung og liten portemonè sydde eg i sommar,
men glidelåsen kom ikkje i, før i helga.
Som sagt av mange: Ting Tar Tid.
*
Posar til Ting & Tang
er kjappe og enkle å sy.
*
Greit å gjere noko der ein ikkje treng å tenkje så mykje,
når eg har så mykje anna å tenkje på i desse tider.
*
Klokt sagt.
*
"Du kan ta hvilken vei du vil,
men hvis du ikke vet hvor du skal,
er det sannsynligvis der du ender"
*
Ha ei fin veke du som kikkar innom.

20 kommentarer:

Anne sa...

Flotte poser, jammen var det flotte poser. Slike kan jo brukes til så utolig mye også. Kejmpeflotte julegaver er det jo også, til folk som har nesten alt.
Nei, dette var smart.

Så først nå det flotte skattholdet som dere har fått plassert i stua. Nydelig vakkert var det, og at det har tilhørt noen som en kjenner og noen som ne har hatt jær gjør jo bare gleden så utrolig mye større.
Kejmpeflott var det, men mal det nå ikke hvitt!!

Fin fin uke til deg også.

FO - 2 sa...

Fine visdomsord her som jeg tar med meg videre inn i uken. :)
Og enda lenger, tenker jeg....

Det rosa settet er veldig fint. Søtt. :)
Posene ser jeg for meg med mange lys i, til jul f.eks. Flotte!

Fortsatt fin uke til deg også Hilde.
Klem.

Torunn sa...

Du er så FLINK Hilde!
Lekre ting du har sydd sam vanlig :-)

Ha en flott dag :-)

by Siv sa...

Eeeeelsker rødt og rosa...
De posene er bare å greie :)
Ha en fantastisk flott tirsdag
*Siv*

h.espe sa...

Hei min venn ;o)
Så fine ting du har laget!! Sminkepungen og portemonèen var nyydelige. Selv har jeg startet opp Tilda produksjon, så til jul blir det nok en og annen Tilda under juletreet.. :o)

Ha en superflott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Lemi sa...

ha ei flott uke du og!!

kjempeflotte poser og sminkemapper!

Sol sa...

heia Hilde, jeg kikker innom vet du ;-} Beundrer de fine syarbeidene dine.....Har så lyst til å sy litt jeg også,men tida strekker ikke til.Håper å få gjort litt når det blir høstferie ;-}
Ønsker deg en fin uke også.

Anonym sa...

Hei Hilde!
Det ser ut til at disse flittiglisene har tatt kontroll over situasjonen nå. Det er bra!
Jeg har hatt en langhelg i Sverige, så jeg har ikke hatt tilgang til nett. Nesten litt abstinenser her.
Kjempefine ting du har sydd. Sånne poser er gankse uunnværlige da. Har sydd et par sånne jeg også som jeg bruker til toalettmappe.
Jeg er nødt til å lære meg å sy i glidelås. Og quilte. Og... ;)
Har masse på gang nå, og vet ikke helt hva jeg skal begynne med. Føler kreativiteten flomme, men blir litt hemma av det jeg ikke kan. Så da må jeg jo bare lære meg det.
Ha en flott uke Hilde.
Klem Elin!

Fabrikken sa...

Kjempefine poser. De må jeg prøve å sy en gang :) Fikk meg symaskin til jul i fjor,og driver å øver meg stadig vekk....vi begynner å bli litt mer venner enn vi har vert, hehe

Ha en fin tirsdag

Klem fra nr. 5

irina sa...

Heia og takk for at du melte deg på .
Det blir ikke trukket ennda men snart....så du må følge med.

Nydelige poser og likte ordtaket godt altså.

Det skattholde og den kroken er helt utrolig vakker :)

åsemor sa...

Så koselige ting du har sydd, avslappende syprosjekter, finnes virkelig det? Jeg må se til å bli venn med symaskina mi snart jeg også, har tre prosjekter som skulle vært montert. Alt til sin tid ;)

Lykke til videre;)

Gamlå sa...

Så stillige disse her var. Sminkepungen og alt det andre også:))

Petunia sa...

Jeg må ha briller!
Fikk en ny bekreftelse da jeg begynte å lese innlegget ditt:
"Eg spyr litt innimellom alt anna eg skal gjere"
Stakkers deg, tenkte jeg. Er du blitt syk?? Men det stod ingenting mer om det, så jeg begynte å lese på nytt og da forstod jeg!!!

Puh!
Godt du ikke var syk!
Bra visdomsord! Stjeler det med meg - hvis det er greit?
Hold deg tørr og varm på bena, så holder du deg frisk!!!;)

hvorfor ikke... sa...

Kloke ord...og flotte ting du har sydd! Flinke du!
smil Torunn

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så mange flotte ting du syr! De posene i forskjellig stoff er jo bare så flotte!
Jeg har hatt lenge lyst til å sette igang med å prøve å sy slike, men de hadde sikkert blitt litt på halv åtte og klumpete..
..symaskinen min stakkar, er lite i bruk..
;O)
Hilde

Gamlå sa...

Heisann

Det er bare meg igjen her,
Det ligger noe til deg i bloggen min.
Ha en fin kveld!!

klem fra Gamlå

Berit T sa...

Flotte ting du har laget igjen, friske farger, og anvendelig til mye.

Har en pause hjemmefra, men har arbeid med meg på hytta alikevel...

Du har det vel virkelig travelt nå??? Nå går dagane fort!!!

Klem, og hils.

MeyBiMe sa...

Takk for et klokt sitat. Der fikk jeg litt å sove på i natt.....
:-)
Sååå flink du er!!!! og imponert over alt du får gjort og lager :-)
Ha en fin uke videre :-)

Eplehagen sa...

Noen kjøpe sånne epleposer, mens andre er flinke og lager! Du e god. Glede meg til å se i butikken som kommer!:)

Anonym sa...

Yes if the truth be known, in some moments I can say that I jibe consent to with you, but you may be inasmuch as other options.
to the article there is still a definitely as you did in the decrease delivery of this request www.google.com/ie?as_q=microsoft windows xp service pack 3 ?
I noticed the utter you have in the offing not used. Or you profit by the dreary methods of development of the resource. I suffer with a week and do necheg