mandag, august 04, 2008

Bursdag er kjekt.....

.....for då får eg besøk, og sjå alle dei flotte gåvene eg fekk
til bursdagen min den 30 juli.
***
Portemonè med glitter, og såpeskål med lokk fra eine tantejenta mi med familie.

Perlehalsband og armband fra to av tantejentene mine med familie.

To fine glass og telys fra minsta gullet mitt.



Mugge fra GG og trehøne fra Berit søster og mannen.


L ys og serviettar fra eine svigerinna mi som var heime ein tur.


Kule solbriller kom i posten fra "gudlabadne" i Stavanger.

Gåvekort på Esthetique og lekker nøkkelring fra kjærasten.
Eg fekk også penger av svigermamma og svigerpappa, roser fra min kjære,
og svarte krus og iskaffe fra ei venninne som var innom dagen etterpå.
Det er ikkje til å legge skjul på at eg likar å ha bursdag:)
TusenTakk for alle koselege kommentarar de legg igjen, dei varmar.
har eg også ferie,
JIPPI:)







13 kommentarer:

h.espe sa...

Ja, fnis, innrømmer det gjerne, det er GØY å ha bursdag!! Er jo ikke SÅ opptatt av gavene, men du verden så gøy det er å få de likevel... :o)

Spesielt gøy også da, når man får så mange flotte gaver som du har fått...

Strålende uke til deg, nybakte fødselsdagsbarn :o)

Klemmer fra Hildegunn

Rune Eide sa...

Gratulerer med dagen!

My home is my Castle sa...

Synes og det er mmoro med gaver hihi.. Man blir aldri for gammel til det ;)
Flotte gaver du fikk.
Gratulerer med dagen og ha en fin dag

Anita sa...

Heei! Gratulere med dagen som var!! Jeg elsker paker jeg, men desverre så blir det mest penger fordi Anita vet selv best hva som faller i smak;o) Men det er jo ikke så kos da! Såå masse fint du fikk! Kos deg i dagene som kommer!

Petunia sa...

Gratulerer med overstått! Du må jo ha hatt en rund dag når du har fått så mye fint??
Vi er tilbake fra ferie og jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. Dumpet rett ned i sofaen med en kopp kaffe og blogging. Man kan ikke åpne for hardt vet du;) Men snart må jeg nok sette på middagen og få i gang vaskemaskinen. Det var tøft å stå opp klokken 6 i dag morges. Har snudd helt om på døgnet i ferien. Det vil nok straffe seg når ettermiddagen siger på:)

Lemi sa...

grattis me overstått bursdag!!

Rosa sa...

Så utruleg mange lekre gåver du har fått - tillukka med overstått dag. Bursdag er kjekt, ingen tvil om det. Ein skulle kanskje vere litt flinkare til å feie seg sjølv òg, og ikkje berre ungane?

God veke vidare til deg!

Anonym sa...

Masse fint! Gratulerer med vel overstått:0)

Anja Holt sa...

Du og du, det var mange vakre gaver! Og du har sikkert fortjent hver eneste en, om du bare er halvparten så snill og god som jeg forestiller meg.

Håper du fortsatt får noen sommerdager før vinteren setter inn!

Pernille sa...

Gratulerer med vel ovestått dag:)

Heldige du som har fått så vakre gaver!

Å ha bursdag er kjempeskøy. Nesten det beste jeg vet. Jo flere venner og familie som kommer, jo bedre er det, syns jeg da:)
Og gaver er jo alltid velkommen. Hi hi hi.

Kos deg med gavene og ha en hærlig ferie:)

joanna sa...

Du og du så masse lekkert du har fått deg!

Hihi Konrad var mitt forslag også og Rasmus kom ei veninde med no i stad... Finner vel eit namn til stakkaren etter kvart...

Som mine dager er sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag. Du har sannelig fått mange fine gaver. De vet visst hva du liker, familien din.

Klem fra Marit

FO - 2 sa...

Gratulerer med overstått! :)