lørdag, mai 05, 2007

Bytur

Siden det var laurdag og eg og Marie var heime aleine tok me oss ein tur til by`n. Eg hadde litt forskjellige ting eg måtte ordne, deriblant å levere symaskina til service. Stakkar, eg har hatt na i mange år og ho har ikkje fått anna stell enn litt olje iblant. Så nå fekk eg ta meg isaman og levere henne inn. Eg tenkte det kunne passe nå siden eg vert på skulen heile neste veke. Eg fann meg tre stoff også medan eg var inne i butikken, kjekt å ha. ( eg har stoff nok for resten av levetida mi, oppe på syrommet) Eg samle på stoff,hehe:)
Etterpå kjørte me bort på Amanda senteret fordi eg skulle til linsekontroll. Der fekk eg litt kjeft fordi eg har gått med linsene for lenge, jaja, eg tek det ikkje så tungt så lenge eg ser med linsene...men nå er nye bestillt, så då så.
Så då gjekk eg og Marie rundt å dilla litt, og fann nokre små ting som, sminke, undertøy, sko og toppar. Så då var ho ganske fornøgd:)

Eg samlar på englar, og vil vise fram dei som er rundt om i huset heile året.

Denne har eg hatt i mange år, og han heng på soverommet over eit speil.

Desse søte englane som kviskre hemmligheter, fekk eg til jul av dotter mi Malin. Dei står på nattbordet mitt.


Desse to er eg veldig glad i. Dei kjøpte eg av ei keramikar dame på ei julemesse for mange år siden. Eg synest dei har eit så skjønt utrykk.



Dette er kjøkkenengelen min.





Denne raringen sydde eg for mange år siden da eg gjekk på eit englekurs med Kari Melsom. Han heng i gangen utanfor dodøra.




Denne er stor og søt og sitter i vinduskarmen ved spisebordet.






Denne lille runde tjukke fekk eg til sist jul av Malin.







Denne er bitteliten, kanskje 4 cm høg, og han sitter på hylla over omnen.
Så dette var englesamlinga mi, men eg har ein med meg på hybelen , og den fekk eg til bursdagen av Marie for nokre år siden. Eg har mange fleire englar, men dei får berre komme fram til jul:)
I kveld hadde eg tenkt at me skulle ha reker, men så var det utseld, så då vart det krabbe i staden for. Det er jo godt det også.
I morgon skal me i konfirmasjon til Lina i Stavanger, og eg har gløymt å kjøpe kort så det må eg lage i kveld, typisk meg å gløyme sånt, men, men.
Då må dåke ha ei flott helg, det som er igjen av ho;o)








7 kommentarer:

JULIEK sa...

Såååå søte engler du har. Likte også veldig de to du kjøpte på julemesse, de var så spesielle at man ble glad av å se dem : )

åsemor sa...

Artig med de englene , og det at de har ei "historie".
Likte godt kjøkken engelen din:)

9na sa...

Høres ut som en hyggelig lørdags bytur! Namnam krabbe hørtes godt ut... Koselige engler!

Anonym sa...

Herlig å samle på engler da! Det var en koselig samling synes jeg. Liker godt at det er en historie bak ting jeg også, det har flere av mine ting også:) de blir mer personlig da ja :)
ha en fin søndagskveld.

@afjo72 sa...

Så masse søte engler da. Kjempe-artig den du hadde sydd selv på kurs. :o)

Håper konfirmasjonskortet gikk i boks...typisk meg også å glemme slike ting... Hehe!

Ha en fin mandag og skoleuke!

[morgrethe] sa...

Hallo;o) Jeg kjente meg godt igjen hos deg i dag. Stoff ja, skuffene mine tyter det ut stoffer av. Har mange gamle som ikke er fine lenger.... *urgh* hva skal jeg gjøre med dem. Begynne å sy kanskje... istedenfor å blogge... Fine engler du har.

Petunia sa...

Så mange fine engler du har..ble helt misunnelig... likte godt de to litt lubne du kjøpte for noen år siden.. Kjempetøffe