mandag, desember 04, 2006

Mandag igjen...

Søte pusekattar som vente på jula:)
Så var det mandagskveld,og eg sitte på hybelen og prøve å gjera noko fornuftig.Eg har begynt å skrive på oppgåva i pedagogikk i dag. Jepp, eg e begynt:)
Har snakka med min kjære i telefonen,og det er visst hardt å vere i heimevernet,stakkar pusen min:)
På skulen i dag har eg laga venger til engelen min,det var ikkje så lett,men det e nå begynt å likne på noko. Håpar å verte ferdig med dei i mårå,så eg kan setje engelen i saman. Godt med alt som er gjort:)
Snakka med Malin i telefonen i kveld,det høyrest ut som ho har det flott for tida,og det fortene ho,gudlabadne:) og så kjem ho heim te mammo på torsdag,glede meg,vettu:)

Dagens hurra for:

20 dagar igjen te jul:)

Heim på onsdagsnåttå.

Julebord på skulen.

Telefonen.

Marsipangris.

Ha ein flott mandagskveld adle saman:)

Ingen kommentarer: