fredag, desember 08, 2006



I dag vart det to søte små englar som er dagens julekalender figur:)

Herleg, det er fredag og helg, og eg har JULAFERIE:) eg like det.Eg har sete med pedagogikk oppgåva i heile halve dag,og er nå komt halveis,ikkje verst berre det. Eg skal bli ferdig i løpet av helga,det har eg bestemt meg for!!!

I kveld tok me turen til Etne for å sjå på det nya kjøpesenteret der inne og det var jo flott. Eg fann meg ein fin svart topp,Malin fann seg ein turkis genser og Marie fann ikkje kjole,men ho fann seg ei grå joggebukse. Bent stakkar var så trøtt at han fann seg ein goe stol og vg,og der sat han:)

I mårå må eg prøve å få vaska og rydde litt og, ikkje så kjekt, men det må gjerast avogtil. Eg har eit par vesker i bestilling som eg skulle ha sydd ferdig til jul og. Må berre sette av tid ein dag.....

Ingen kommentarer: