torsdag, november 16, 2006

To av mine tre håpefulle hadde bursdag i byrjinga av november. Kenneth vart 19 år den 1. og Marie vart 13 den 5. Gratulera te dåke begge to:):):)
Me var ute på Peppes og spiste pizza om laurdagen etter at me hadde hatt opning på utstillinga vår.
Her kjem det bileter fra utstillinga "To søstre, å ei dotter" som me hadde i Kopervik kulturhus 5.-12. nov.


Her står eg og Marie framfor nokre av mine ting.


Malin posere flott framfor måleri veggen sin:)


Berit sine natur målerier, og abstrakte under.

Malin sine fargeglade målerier.


Mine målerier, og som de ser er eg veldig glad

i å bruke raude og guloransje fargar:)

Veskene mine heng så fint i vindauga. Koseleg.
Eg fekk reint julestemning av å vere i utstillingslokalet,vett ikkje kvifor,men sånn var det.

På Notodden har eg julestemning for tida,for der er det komen snø.Over Haukeli er det masse snø,så det er heilt nydeleg å sjå når eg fer over med bussen.

1 kommentar:

Malin sa...

D e de oransja å røa så gjer at me fekk jula stemning;)
Kanskje eg får litt inspirasjon te dei jula kortå me ska laga på skulen..hmm
Nå ska eg sjå film:D
Hiiiils