lørdag, juni 17, 2006



Her er då linveska som eg har sydd på i nokre dagar. Det tar litt tid når eg held på, fordi eg syr etter mønster inni håve mitt og det er ikkje alltid det stemmer slik det skal. Her hadde eg tenkt å bruke nokre trehandtak som eg hadde,men dei passa ikkje...merkeleg,så då fann eg desse på sybutikken på Oasen,og dei passa perfekt.

Akkurat nå held eg på med eit nett i lys lin som eg applikerer sirklar på,i lime og turkis. Det skal vere gave til ei fantastisk kjekk dame.( Kan ikkje sei kim det e,i tilfelle ho les her,he he)

Elles i dag har eg berre lata meg ute på terrassen i fine veret,og lese ut ei bok. Den var veldig kjekk,hette "Havfruestolen" og er skriven av Sue Monk Kidd. Kan anbefalast:)

Tenk, i går fekk me (Bent) sådd i plenen og, så nå e det berre å vente på at det skal bli grønt.Det er berre eit felande styr med vatning kvar kveld.......

HURRA FOR:

- SOL

- nysådd plen

- brunfarge

- symaskin

- helg

- grillmat,nam nam

- :)

Ingen kommentarer: