tirsdag, februar 05, 2013

Frøken Fryd -kafè & interiør

 
Her er eg igjen,
etter ein ganske lang pause.
Sist innlegg var i august-12 og nå er me jammen meg i februar-13 allerede. Det har vore ein travel haust, der eg har flytta butikken min inn i nytt lokale og der har me også starta med kafe.
Ein flott kombinasjon som er blitt veldig godt mottatt:-)


Me har fortsatt  masse fine interiørvarer, klær, sko og vesker, litt leiker, masse snop, te, oljer og anna godt.
I kafeen vår serverer me lette lunsjrettar og gode kaker og kaffi. Om laurdagen har me graut
og om søndagen har me tradisjonell middag.
Alltid kjøttkaker og ein anna rett,
+ masse gode dessertar og kaffi.

 
Eg bakar alle kakene sjølv,
og kanelbollene er populære blant dei små gjestene våre <3 font="">

 
Før og etter bilete av lokalet.
Me pussa opp kafelokalet, mala og tapetserte,
og nye bord og stolar vart innkjøpt.
Me er veldig fornøgde med korleis det er blitt.
 

Her likar me oss godt,
og det trur eg gjestene våre gjere også.
*
Om du vil følge oss på facebook så finner du oss HER

3 kommentarer:

GAWO sa...

Godt å ha deg tilbake.
Skal si du er en aktiv og kreativ frøken. Dere har fått det skikkelig fint. Jeg skal stoppe på veien når jeg passere. Til sommeren en gang???

HildeS/Frøken Fryd sa...

GAWO: Det hadde vore kjekt om du tok turen innom, me ligger langs E-134 ca 3 mil fra Haugesund mot Oslo.

على جمال sa...

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض
شركة تنظيف مكيفات بالرياض